Skip to main content
Antwoord

Internet en tv doen het gewoon niet goed

• May 1, 2025
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik ben het ZAT! Kpn kap met het keveren van onzin! De eerstvolgende factuur wens ik niet te betalen aangezien ik nu alweer alleen maar halve dienst krijg. Internet op wifi doet het niet… moet ik thuis op 5G. Dat is lekker werken zo (not)!

tv geeft storing en ik moet steeds de modem resetten om weer tv te kunnen kijken. Zit er ergens een draadje los bin jullie?

vorige week heb ik ook al last gehad van niet werkend internet. Bet is elke keer weer raak!

sorry dat ik onaardig doe maar hallo. Het kost niet niks he…..

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@antoined 

Welkom op de community van KPN.

Ik kan begrijpen dat je het zat bent, dat bepaalde diensten niet of met uitval werken.
Maar wat je nu precies bedoeld met “leveren van onzin” is mij een raadsel, en had je ook beter kunnen uitleggen, zodat daarop geanticipeerd kan worden.

Het beste kun je even contact opnemen met de storingsdienst van KPN via 0800-0402, zodat een medewerker een lijnmeting kan verrichten op je glasvezel- of koperverbinding tussen de wijkcentrale en je woonadres, om zo na te gaan waar het fout gaat.
Tevens kan de medewerker het KPN modem uitlezen op afstand.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik wil een medewerker spreken en na de tweede vraag (ik heb een) storing.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week direct telefonisch bereikbaar.

Ik hoop oprecht dat het snel voor je wordt opgelost.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • May 2, 2025

Met deze opmerkingen kan weinig hulp geboden worden. Heb je glasvezel of koper? Wat zie je op het modem, welke lampen branden wel en welke niet. Is de TV via wifi of bedraad aangesloten.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@antoined 

Welkom op de community van KPN.

Ik kan begrijpen dat je het zat bent, dat bepaalde diensten niet of met uitval werken.
Maar wat je nu precies bedoeld met “leveren van onzin” is mij een raadsel, en had je ook beter kunnen uitleggen, zodat daarop geanticipeerd kan worden.

Het beste kun je even contact opnemen met de storingsdienst van KPN via 0800-0402, zodat een medewerker een lijnmeting kan verrichten op je glasvezel- of koperverbinding tussen de wijkcentrale en je woonadres, om zo na te gaan waar het fout gaat.
Tevens kan de medewerker het KPN modem uitlezen op afstand.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik wil een medewerker spreken en na de tweede vraag (ik heb een) storing.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week direct telefonisch bereikbaar.

Ik hoop oprecht dat het snel voor je wordt opgelost.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@antoined, welkom op onze community! Ik zie hierboven al wat goede tips. Heb je in de tussentijd al contact gehad met mijn collega's?

Anders denken we hier met de community graag even mee.
Kun je toelichten waar je precies tegenaan loopt? Wat voor apparatuur gebruik je en hoe heb je dit alles aangesloten zitten? Krijg je ook een foutcode te zien?