Skip to main content
Antwoord

Internet verbinding valt meerdere keren per dag kort weg, Box 12 resetten lukt niet

• May 5, 2025
  • 6 reacties
  • 104 keer bekeken

Sinds kort valt internet verbinding regelmatig weg. op de Experia box V12.

> Modem herstart - geen verandering 

> Glasvezel kastje herstart - geen verandering 

> switch herstart - geen verandering

Geen resultaat, volgende stap Reset Modem - lukt niet, zowel niet via MijnKPN, Mijnmodem.kpn, of fysiek via de reset knop achterop modem. 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@RonaldvdK 

Welkom op de community van KPN

Je hebt inderdaad al veel zelf gedaan om het probleem te doen oplossen, maar helaas zonder resultaat.

Ik adviseer je om telefonisch contact op te nemen met de storingsdienst van KPN.
De medewerker zal dan een lijnmeting gaan verrichten tussen de wijkcentrale en jouw woonadres, om te zien of er mogelijk wat fout gaat op je glasvezelverbinding.
Ook kan de medewerker het modem (KPN Box 12) uitlezen, om te zien of er iets mis gaat in het modem zelf.

Telefoonnummer: 0800-0402

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week direct telefonisch bereikbaar.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik wil een medewerker spreken en na de tweede vraag (ik heb een) storing.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • May 5, 2025

Heb ik ook eens gehad, KPN bellen en nieuw modem vragen als zij ook niet kunnen resetten.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@RonaldvdK 

Welkom op de community van KPN

Je hebt inderdaad al veel zelf gedaan om het probleem te doen oplossen, maar helaas zonder resultaat.

Ik adviseer je om telefonisch contact op te nemen met de storingsdienst van KPN.
De medewerker zal dan een lijnmeting gaan verrichten tussen de wijkcentrale en jouw woonadres, om te zien of er mogelijk wat fout gaat op je glasvezelverbinding.
Ook kan de medewerker het modem (KPN Box 12) uitlezen, om te zien of er iets mis gaat in het modem zelf.

Telefoonnummer: 0800-0402

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week direct telefonisch bereikbaar.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik wil een medewerker spreken en na de tweede vraag (ik heb een) storing.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 7, 2025

Nieuw modem onderweg

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi Ronald, dat is natuurlijk knap lastig, welkom op de KPN Community. Zoals je merkt denken we graag even mee. Ik hoor graag of je betere resultaten behaalt met het nieuwe modem en als we nog wat kunnen doen laat het dan weten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 1, 2025

Nieuwe modem - 3 wk geleden geïnstalleerd - alles werkt naar behoren.

Een probleem is NIET opgelost: Internet verbinding valt nog steeds elke 2 uur voor 4s weg !

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@RonaldvdK dat is natuurlijk nog niet opgelost. Wil je hierover nog eens met ons bellen?