Skip to main content
Beantwoord

Geen internet en tv, lampjes op modem knipperen

• 14 mei 2025
  • 4 reacties
  • 29 keer bekeken

Ik jcm grieten heeft geen kan geen tv kijken en de pc doen het niet geen internet het lampje van de modems knipperen 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Jan Grieten en welkom bij de KPN Community. Inderdaad niet handig dat je geen diensten meer hebt. 😕

Joep1965 schreef:

Bel de klantenservice 0800-0402 en spreek in ik heb een storing. 

Is dit gelukt? Mocht het om een storing gaan, dan kun je via onze storingspagina ook altijd controleren hoe lang dit nog duurt. 

Hopelijk heb je inmiddels weer diensten!

Bekijk origineel

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22493 reacties
  • 14 mei 2025

Dat klinkt niet best ​@Jan Grieten . Bel de klantenservice 0800-0402 en spreek in ik heb een storing. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 8083 reacties
  • Antwoord
  • 16 mei 2025

Hi ​@Jan Grieten en welkom bij de KPN Community. Inderdaad niet handig dat je geen diensten meer hebt. 😕

Joep1965 schreef:

Bel de klantenservice 0800-0402 en spreek in ik heb een storing. 

Is dit gelukt? Mocht het om een storing gaan, dan kun je via onze storingspagina ook altijd controleren hoe lang dit nog duurt. 

Hopelijk heb je inmiddels weer diensten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 18 mei 2025

Hartelijk dank voor uw reactie maar onder tussen heb ik al 4 dagen geen tv internet en de kosten lopen wel door hopelijk wordt het aanstaande maandag middag verholpen er zou eens gekeken moeten naar de sevice wat aangaande dergelijke storingen mvg jan Grieten 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 8083 reacties
  • 21 mei 2025

Je kunt altijd een vergoeding bij ons aanvragen voor de periode waarin je betaald hebt voor diensten die niet werkten door een storing. 

Is het inmiddels opgelost? 🤞🏻

Reageer