Ik probeer een aanbieding te krijgen bij KPN.
Mijn contract is in 2018 gefuseerd vanuit Telfort naar KPN.
Momenteel betaal ik 12x € 50,58 (totaal € 606,96 per jaar) voor Internet 100mb en Bellen onbeperkt.
Als ik het "beste" aanbod aan moet gaan vanuit retentie dan word mijn contract omgezet naar de huidige propositie.
De enige aanbieding die ik kan krijgen is 6 maand voor € 40,49 waarna ik € 54,49 betaal.
Dit is per jaar € 569,88 (een korting van maar liefs € 37,08 !!!
Sterker nog, wanneer ik hier gebruik van zou maken betaal ik vanaf de 15e maand meer dan dat ik nu doe.
Natuurlijk zou je kunnen zeggen dat ik dan weer kan verlengen, maar daar is totaal geen zekerheid aan te geven.
Daarnaast lees ik dat andere "vaste" klanten dikke kortingen krijgen!
- Totaal TV korting = 24 maanden tv en internet voor 35 euro.
" Het maakt daarbij niet uit voor welk internetabonnement wordt gekozen.
Zowel het abonnement met het snelste als het langzaamste internet wordt in combinatie met Interactieve TV of TV+ geleverd voor 35 euro per maand."
Ik zou mij kunnen voorstellen dat een KPN klant welk gekozen heeft voor KPN al een leuke korting heeft gehad, maar dat heb ik dus nooit gekregen.
Ook is het kennelijk niet mogelijk voor mij om een aanbieding te nemen van b.v. de voorpagina van KPN.nl met een welkom actie, doch ik nooit voor KPN gekozen heb.
Ik vind het erg vreemd dat KPN voor mij geen actie heeft en aangeeft dat ik gewoon maar moet overstappen naar een andere provider. Ja dit is letterlijk gezegd. Meerdere keren.
Nogmaals dus mijn vraag; Waarderen jullie je trouwe klanten met een actie of willen jullie liever van ze af?