Skip to main content

Nieuw abonnement aanmelden voor combivoordeel lukt niet

  • May 27, 2023
  • 10 reacties
  • 124 keer bekeken

Hallo,

Ik probeer mijn nieuwe abonnement aan te melden voor de combi-voordeel, maar krijg een melding dat het niet is gelukt om aan te melden en dat ik mogelijk al ben aangemeld. Dit is niet het geval. 

Help.

Mvgr, 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 27, 2023

Hallo @SouadE ,

Dan is het voordeel al door KPN geregeld. En dan ga je dat op de volgende factuur merken. En je kunt mogelijk de voordelen al terugzien via MijnKPN


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 27, 2023

Dan wacht ik het even af. Ik kan de voordelen nog niet zien in mijn kpn en kan ook nog geen mb's delen bijvoorbeeld.


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @SouadE, die melding doet inderdaad vermoeden dat het al geactiveerd is. Ik heb meteen even voor je gekeken met de gegevens die in je profiel staan. Ik zie 1 Thuis aansluiting en 3 mobiele abonnementen voor de CombiVoordelen. Zijn dat de abonnementen die je erbij wilde hebben? 🙂


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 31, 2023

Nee, ik heb er nu dus nog een nieuw abonnement bij. Abonnement nummer 4 is dan nog niet aangemeld voor de CombiVoordelen


Jasper van KPN
Moderator

Ah, die staat er dan nog niet bij inderdaad. Is dat nummer al wel volledig actief of loopt dat nog? Om het nummer toe te kunnen voegen moet het wel actief zijn. Zou je het bewuste 06-nummer aan je profiel kunnen toevoegen en een seintje geven? Dan kan ik kijken wat ik daar specifiek over kan zien.


Jasper van KPN
Moderator

Ik zie dat je de nummers hebt toegevoegd @SouadE. Alle 4 de nummers zijn nu actief, het nummer wat eindigde op 504 was vorige week nog niet actief. Lukt het activeren van de voordelen voor dat nummer nu wel, als je het nu opnieuw probeert?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 5, 2023

Bedankt voor het meekijken. Ik heb het opnieuw geprobeerd, maar krijg nog steeds dezelfde melding


Jasper van KPN
Moderator

Wat gek dat je die melding nog steeds kreeg @SouadE. Ik heb het nu ook vanaf deze kant geprobeerd en het nummer lijkt nu toegevoegd te worden aan de voordelen. Als het goed is krijg je daar ook een automatisch bericht van.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 6, 2023

Ja , top het is gelukt en ik heb inderdaad een melding via de mail ontvangen. Bedankt!


Jasper van KPN
Moderator

Graag gedaan, fijn dat het nu gelukt is! 🙂

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.