Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel - Onterechte foutmelding "geen thuis product gekoppeld aan uw account"

  • 9 oktober 2023
  • 4 reacties
  • 31 keer bekeken

Beste lezers,

Ik heb in Mijn KPN thuis- en mobiele producten geregistreerd en probeer nu voor een nieuw afgesloten mobiel abonnement op hetzelfde adres Combivoordeel te activeren. Wanneer ik dit abonnement probeer aan te melden op https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm krijg ik de foutmelding: “U heeft geen thuis product gekoppeld aan uw account. U wordt teruggestuurd naar KPN ID.”

Hopelijk heeft een van jullie de oplossing voor dit probleem.

Groet

Beste antwoord door Marcia van KPN

Perfect, bij dezen is het nummer toegevoegd aan jullie huishouden!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Ha @SjoerdJ, wat vreemd dat het niet lukt! Ik zie dat er nu een huishouden is, die bestaat uit jouw vaste diensten en twee mobiele nummers. Daar moet nu nog een derde nummer bij? Wil je dat derde nummer onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ in je profiel plaatsen en even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan voeg ik het nummer voor je toe. 


  • Auteur
  • Topper
  • 13 reacties
  • 14 oktober 2023

@Marcia_, bedankt voor het bericht. Het toe te voegen nummer staat nu onder de 'persoonlijke opmerkingen'.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30760 reacties
  • Antwoord
  • 17 oktober 2023

Perfect, bij dezen is het nummer toegevoegd aan jullie huishouden!


  • Auteur
  • Topper
  • 13 reacties
  • 17 oktober 2023
Marcia_ schreef:

Perfect, bij dezen is het nummer toegevoegd aan jullie huishouden!

Hartstikke bedankt, @Marcia_!