Skip to main content
Beantwoord

Combikorting vervallen na verlenging mobiel abonnement

  • 23 januari 2024
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Aangezien ik zeer weinig bel en SMS heb ik mijn abonnement van 3G en onbeperkt bellen en SMSen naar 3 G en 150 min/berichten. Scheelde weinig maar ons ben zunig. Maar nu blijkt de voorheen toegepaste Combivoordeel van 2,50 Euro niet meer toegepast te worden! Netto ben ik nu dus juist duurder uit. 

Graag toelichting of dit correct is, en hoe zsm dit te herstellen. Erg onlogisch.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi @knaning 

Welkom op het forum van KPN.

De Combivoordeel met de korting van 2,50,- euro voor mobiel, komt niet te vervallen bij het wijzigen van je data- of bel- bundel binnen je mobiele abonnement.
Alleen wordt deze korting na een wijziging niet direct meegenomen op de factuur (wegens de verwerking daarvan), maar wordt verrekend op de volgende factuur, waarbij je dus eenmalig 5,- korting krijgt (de 2,50,- euro die je nu mist + de 2,50,- euro voor de nieuwe maand).

Daarna (zolang je niets meer wijzigt) zal de Combivoordeel gewoon weer worden meegenomen op je maandelijks factuur.

Het is dus correct, en er hoeft dus niets hersteld te worden!
Dit gaat volledig automatisch door het systeem.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi @knaning 

Welkom op het forum van KPN.

De Combivoordeel met de korting van 2,50,- euro voor mobiel, komt niet te vervallen bij het wijzigen van je data- of bel- bundel binnen je mobiele abonnement.
Alleen wordt deze korting na een wijziging niet direct meegenomen op de factuur (wegens de verwerking daarvan), maar wordt verrekend op de volgende factuur, waarbij je dus eenmalig 5,- korting krijgt (de 2,50,- euro die je nu mist + de 2,50,- euro voor de nieuwe maand).

Daarna (zolang je niets meer wijzigt) zal de Combivoordeel gewoon weer worden meegenomen op je maandelijks factuur.

Het is dus correct, en er hoeft dus niets hersteld te worden!
Dit gaat volledig automatisch door het systeem.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 januari 2024

Beste Michel, 

 

Enorm bedankt voor de duidelijke uitleg!

 

 


Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi @knaning 

Ik heb je met veel genoegen geholpen en voorzien van de nodige informatie.
Het was ook een goede vraag die je stelde op het forum.