Skip to main content
Beantwoord

Gratis KPN Pluspakket wisselen naar gratis ESPN Compleet

• 28 januari 2025
  • 8 reacties
  • 224 keer bekeken

Mario27
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Hallo,

ik zou graag mijn kpn pluspakket willen wisselen voor een espn compleet pakket.

Dat had ik jaren geleden ook altijd al maar alles is zo moeilijk geworden de laatste tijd! Hier word toch al bijna geen reguliere tv meer gekeken.

Voor een gratis espn compleet pakket is bij deze de verlenging direct geregeld!😉☺️💪

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Een hele goedemorgen!

Goed nieuws, ​@Mario27! KPN Combivoordeel is vernieuwd vanaf februari 2025. Profiteer van extra voordelen en kies wat het beste bij jou past. Meer keuze, meer voordeel – speciaal voor jou!
Wil je weten wat er precies verandert? 

Bekijk origineel

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36657 reacties
  • 28 januari 2025

Hallo ​@Mario27 ,

Dat kan alleen maar als je nog een oud abonnement hebt op de voorwaarden van KPN Compleet. Heb je een keer verlengd sinds 2 september 2019? Dan heb je nu Combivoordeel en daar heb je dan nooit recht op een gratis ESPN-pakket.

Heb je toch nog steeds een oud abonnement met KPN Compleet. (dus ook een mobiel abonnement bij KPN ernaast), dan is zo'n switch tussen het gratis pluspakket en gratis ESPN-pakket nog wel mogelijk. Dan geldt dit: 

Hoe en hoe vaak kan ik mijn gratis zenderpakket wisselen?

Je kunt het TV-pakket eens per maand wisselen. Dit kun je doen via MijnKPN of via de tv-ontvanger. Ga daarvoor naar Menu, Instellingen en daarna naar Zenderpakketten. Binnen 24 uur geniet je van je nieuwe pakket.

• 3353 reacties
  • 28 januari 2025

Je hebt TV+ ontvangers lees ik in je profiel. Dat betekent dus dat je een nieuw abonnement hebt. Daarbij kan het niet meer. Zoals Noordzee al schrijft: alleen bij oude abonnementen kan dit.

Mario27
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 176 reacties
  • 28 januari 2025
Noordzee schreef:

Hallo ​@Mario27 ,

Dat kan alleen maar als je nog een oud abonnement hebt op de voorwaarden van KPN Compleet. Heb je een keer verlengd sinds 2 september 2019? Dan heb je nu Combivoordeel en daar heb je dan nooit recht op een gratis ESPN-pakket.

Heb je toch nog steeds een oud abonnement met KPN Compleet. (dus ook een mobiel abonnement bij KPN ernaast), dan is zo'n switch tussen het gratis pluspakket en gratis ESPN-pakket nog wel mogelijk. Dan geldt dit: 

Hoe en hoe vaak kan ik mijn gratis zenderpakket wisselen?

Je kunt het TV-pakket eens per maand wisselen. Dit kun je doen via MijnKPN of via de tv-ontvanger. Ga daarvoor naar Menu, Instellingen en daarna naar Zenderpakketten. Binnen 24 uur geniet je van je nieuwe pakket.

Dus omdat ik de nieuwste tv ontvanger heb kan ik niet normaal meer wisselen tussen het pluspakket en espn compleet? Sorry hoor maar dat vind ik de grootste onzin! Bovendien 2 abonnementen voor mobiel!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36657 reacties
  • 28 januari 2025

Klopt ​@Mario27 ,

Je hebt de nieuwste tv-ontvanger en daar hoort  de huidige abonnementsvorm bij. En daar kun je onder voorwaarden Combivoordeel bij krijgen. En daar is een gratis ESPN-pakket geen onderdeel van. Mooier kan ik het niet maken. De volledige uitleg staat in mijn eerste reactie. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7092 reacties
  • Antwoord
  • 4 februari 2025

Een hele goedemorgen!

Goed nieuws, ​@Mario27! KPN Combivoordeel is vernieuwd vanaf februari 2025. Profiteer van extra voordelen en kies wat het beste bij jou past. Meer keuze, meer voordeel – speciaal voor jou!
Wil je weten wat er precies verandert? 

Mario27
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 176 reacties
  • 4 februari 2025

Goedemorgen Shyrin,

dat is goed nieuws!

Heel wat te lezen dus daar moet ik maar eens rustig voor gaan zitten als ik tijd heb..😉☺️

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7092 reacties
  • 4 februari 2025

Neem de tijd 😉. We lezen het graag als er nog vragen zijn! 

Mario27
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 176 reacties
  • 23 februari 2025

En prompt… is alles opgelost!😬😬

Reageer