Skip to main content
Antwoord

Ik kan geen MB's delen, terwijl ze wel op hetzelfde adres staan

• February 21, 2025
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb al gezocht op dit forum, omdat ik mijn MB's niet kan delen:

• Alle abbonnementen staan op hetzelfde adres;
  • Ik zie MB's delen als mogelijk combi voordeel;
  • Ik heb op dit moment ook combi voordeel per maand, dat er 2,50 korting is.

Maar via de app, krijg ik de nummers van mijn kinderen niet als optie te zien om met hen te delen. Hoe kan dit opgelost worden?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom in onze Community ​@MarSyBo!

Ben je er uit gekomen met de informatie en tips hierboven? Zo niet of als je nog vragen hebt, je kunt ook een belafspraak maken voor snellere hulp hierbij.

Beste ​@PPR058x Als je een TFT-abo hebt kun je tegenwoordig ook MB's delen.

Klopt, vanaf maart is MB's delen inderdaad ook mogelijk voor oud-Telfort mobiele abonnementen :)

Meer informatie over MB's delen vind je ook hier:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 21, 2025

​@MarSyBo 

Waarom kan ik geen MB's delen?

Je kan geen MB's delen in de volgende gevallen:

• Als er maar één mobiel abonnement is ingeschreven op je adres
  • Als je een abonnement hebt zonder data
  • Als je een oud-Telfort abonnement hebt
  • Als je nog maar minder dan 50 MB's over hebt in je abonnement
  • Als je nog geen producten aan je KPN ID gekoppeld hebt. Kijk bij de veelgestelde vragen hoe je producten moet koppelen.

Het is niet meer mogelijk om MB's te delen op de website. Is geen van deze punten van toepassing op jou, maar lukt het niet om MB's te delen in de MijnKPN app? Meld je dan eerst aan om de voordelen te kunnen krijgen.

bron : 

https://www.kpn.com/combivoordeel/mbs-delen.htm

Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Combivoordeel en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan is jouw mobiele nummer waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Combivoordeel.

Meld jouw mobiele nummer dan snel aan voor KPN Combivoordeel:

1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden tot ‘Wil je een extra mobiel telefoonnummer aanmelden?’ Vul daaronder jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

Lukt het hierna nog niet om MB's te delen? Neem dan contact met KPN op: 0800 0402 (gratis).

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 21, 2025

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom in onze Community ​@MarSyBo!

Ben je er uit gekomen met de informatie en tips hierboven? Zo niet of als je nog vragen hebt, je kunt ook een belafspraak maken voor snellere hulp hierbij.

Klopt, vanaf maart is MB's delen inderdaad ook mogelijk voor oud-Telfort mobiele abonnementen :)

Meer informatie over MB's delen vind je ook hier:

Â