Skip to main content
Beantwoord

In afwachting van verwerking activatie Combivoordeel

• 5 maart 2025
  • 4 reacties
  • 31 keer bekeken

Op 10 februari de overstap gemaakt van Ziggo naar KPN Internet en TV. De overstap is prima verlopen en alles werkt naar behoren. Apparatuur was makkelijk te installeren en in te stellen.

Omdat wij op ons adres ook 4 mobiele KPN abonnementen hebben, waarvan 3 unlimited, zitten wij nu in Combivoordeel level 3 en hebben dus diverse voordelen, waaronder voordeel op onze mobiele abonnementen.

Als ik op MijnKPN kijk bij mijn Combivoordeel, dan staat er al sinds 10 februari “Aan het verwerken - nog niet al je voordelen zijn actief. Zodra dit is verwerkt, krijg je een email”.

Daaronder staat de lijst met voordelen die wij (zouden) moeten ontvangen. Op deze lijst ontbreekt echter één van de mobiele abonnementen, en van een ander mobiel abonnement, die wel op de lijst staat, wordt de korting nog steeds niet verwerkt.

Ik heb hier al eens telefonisch contact over gehad, maar er is nog steeds niets veranderd.

Hoelang duurt het doorgaans tot alle Combivoordelen zijn verwerkt, of gaat er hier iets fout?

Stephan

Beste antwoord door Stephan Fransens

Zojuist toch nog maar eens telefonisch contact gehad, en dit lijkt het merendeel te zijn opgelost. Alle mobiele abonnementen zijn nu zichtbaar, en de korting is ook zichtbaar in MijnKPN voor de betreffende abonnementen.

Nu alleen nog afwachten of de volgende factuur klopt en of de eerste factuur automatisch gecorrigeerd wordt.

Dit topic mag wat mij betreft gesloten worden.

Bekijk origineel

4 reacties

Zojuist toch nog maar eens telefonisch contact gehad, en dit lijkt het merendeel te zijn opgelost. Alle mobiele abonnementen zijn nu zichtbaar, en de korting is ook zichtbaar in MijnKPN voor de betreffende abonnementen.

Nu alleen nog afwachten of de volgende factuur klopt en of de eerste factuur automatisch gecorrigeerd wordt.

Dit topic mag wat mij betreft gesloten worden.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Stephan Fransens. Welkom terug op de Community en ook welkom terug bij KPN :) 

Gelukkig was een tweede belpoging succesvoller wat betreft het rechtzetten van je Combivoordelen. Is je keuzevoordeel ook al actief? Dus bijvoorbeeld Netflix of Disney+? 

Op je tweede factuur mag je in ieder geval een correctie verwachten voor de periode vanaf 5 maart tot de datum dat je al vooruit betaald hebt. Je geeft aan dat één van de mobiele abonnementen korting miste in de periode voor 5 maart. Dat zal handmatig gecorrigeerd moeten worden en daarvoor kun je het beste weer telefonisch contact zoeken. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

Hoi Arjan,

Bedankt voor je reactie. Als het goed is moet nu alles opgelost zijn en moet ook de eerste factuur gecorrigeerd worden. Ik wacht dus even de tweede factuur af.

Mocht er dan nog iets niet kloppen, dan ga ik nogmaals telefonisch contact opnemen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Ok. Helemaal goed :-)

Reageer