Op 10 februari de overstap gemaakt van Ziggo naar KPN Internet en TV. De overstap is prima verlopen en alles werkt naar behoren. Apparatuur was makkelijk te installeren en in te stellen.
Omdat wij op ons adres ook 4 mobiele KPN abonnementen hebben, waarvan 3 unlimited, zitten wij nu in Combivoordeel level 3 en hebben dus diverse voordelen, waaronder voordeel op onze mobiele abonnementen.
Als ik op MijnKPN kijk bij mijn Combivoordeel, dan staat er al sinds 10 februari “Aan het verwerken - nog niet al je voordelen zijn actief. Zodra dit is verwerkt, krijg je een email”.
Daaronder staat de lijst met voordelen die wij (zouden) moeten ontvangen. Op deze lijst ontbreekt echter één van de mobiele abonnementen, en van een ander mobiel abonnement, die wel op de lijst staat, wordt de korting nog steeds niet verwerkt.
Ik heb hier al eens telefonisch contact over gehad, maar er is nog steeds niets veranderd.
Hoelang duurt het doorgaans tot alle Combivoordelen zijn verwerkt, of gaat er hier iets fout?
Stephan