Skip to main content
Antwoord

Gratis KPN Pluspakket omwisselen naar bijvoorbeeld DisneyPlus

• April 22, 2025
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Ik heb combivoordeel level 3 en zou, naast mijn Netflix abo, graag Disney+ willen. Kan ik mijn ‘gratis’ KPN pluspakket hiervoor inwisselen? Zo ja, hoe doe ik dat dan?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@JuutjeD 

Welkom op de community van KPN.

Wat jij graag zou willen, is helaas niet mogelijk.
Het Pluspakket is al een gratis combivoordeel als je ook televisie afneemt bij KPN, en kun je niet inwisselen of wijzigen voor iets anders, zoals in jouw geval Disney+.

Ik ga ervan uit dat je in Level 3 voor het cadeau van Netflix Standaard hebt gekozen.
Één keer per maand kun je het cadeau wisselen voor een ander cadeau bijvoorbeeld voor Disney+.
Wil je Netflix als cadeau behouden binnen Level 3, dan zou je voor Disney+ dus een los abonnement moeten afsluiten, waar je dan ook gewoon voor betaald.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@JuutjeD 

Welkom op de community van KPN.

Wat jij graag zou willen, is helaas niet mogelijk.
Het Pluspakket is al een gratis combivoordeel als je ook televisie afneemt bij KPN, en kun je niet inwisselen of wijzigen voor iets anders, zoals in jouw geval Disney+.

Ik ga ervan uit dat je in Level 3 voor het cadeau van Netflix Standaard hebt gekozen.
Één keer per maand kun je het cadeau wisselen voor een ander cadeau bijvoorbeeld voor Disney+.
Wil je Netflix als cadeau behouden binnen Level 3, dan zou je voor Disney+ dus een los abonnement moeten afsluiten, waar je dan ook gewoon voor betaald.