Skip to main content
Antwoord

Na overstap naar KPN Mobiel, automatisch dan ook Netflix als voordeel via KPN?

• June 6, 2025
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Gert Groenewoud
Deelnemer

Ik heb al Netflix, maar nu wil ik mijn mobiele abonnement omzetten naar een KPN abonnement en daarbij zou ik dan door het combivoordeel Netflix gratis kunnen krijgen. Wordt dit dan automatisch omgezet naar een KPN Netflix?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Gert Groenewoud ,

Nee, je moet dat zelf kiezen als Combivoordeel als je zowel internet-thuis en mobiel hebt bij KPN. Lees er meer over in dit topic: 

Wat betreft Netflix; 

Ik heb al een abonnement op mijn gekozen cadeau (bijvoorbeeld op Netflix). Kan ik dat alsnog cadeau krijgen?
Jazeker! Bij Combivoordeel krijg je in alle levels een Entertainment-cadeau zoals Netflix of ESPN. Die mag je zelf kiezen. Heb je al een eigen abonnement op deze dienst? Geen probleem! Wij zetten je abonnement om, zodat je ‘m cadeau krijgt en er niets meer voor hoeft te betalen.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • June 6, 2025

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 8, 2025

Hallo ​@Gert Groenewoud ,

Nee, je moet dat zelf kiezen als Combivoordeel als je zowel internet-thuis en mobiel hebt bij KPN. Lees er meer over in dit topic: 

Wat betreft Netflix; 

Ik heb al een abonnement op mijn gekozen cadeau (bijvoorbeeld op Netflix). Kan ik dat alsnog cadeau krijgen?
Jazeker! Bij Combivoordeel krijg je in alle levels een Entertainment-cadeau zoals Netflix of ESPN. Die mag je zelf kiezen. Heb je al een eigen abonnement op deze dienst? Geen probleem! Wij zetten je abonnement om, zodat je ‘m cadeau krijgt en er niets meer voor hoeft te betalen.
Â