Skip to main content
Antwoord

Kan ik in Combivoordeel level 3 zowel gratis Netflix als gratis Videoland krijgen?

• August 11, 2025
  • 1 reactie
  • 98 keer bekeken

Hallo,

Momenteel zit ik level 1 en heb ik nog één punt nodig om in level 2 te komen.

Nu willen wij Spotify afsluiten = 1 punt waardoor we in level 2 komen. Als extra kunnen wij dan kiezen voor gratis Netflix.

Mijn vrouw kan  echter ook een nieuw tel. abonnement afsluiten = 4 punten, waarmee we in level 3 komen. Bij level 3 kan ik bv. weer kiezen uit een gratis streamingsdienst (Disney+/Videoland/HBO). 

Klopt het dat wij in level 3 dus, naast alle overige voordelen, 2 gratis streamingsdiensten krijgen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@David1408, welkom op de KPN Community. Bij de KPN Combivoordelen in level 3 heb je iets meer keuze uit de entertainment opties. Het is niet zo dat je dan 2 gratis diensten krijgt. 

Bij Netflix kun je in level 3 kiezen voor Standaard in plaats van dat Basis gratis is, zoals bij level 2. 

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 13, 2025

Hallo ​@David1408, welkom op de KPN Community. Bij de KPN Combivoordelen in level 3 heb je iets meer keuze uit de entertainment opties. Het is niet zo dat je dan 2 gratis diensten krijgt. 

Bij Netflix kun je in level 3 kiezen voor Standaard in plaats van dat Basis gratis is, zoals bij level 2.