Skip to main content
Vraag

Vergoeding aanvragen vanwege een storing lukt niet

  • 6 november 2023
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Hoi,

Door een storing hebben wij 3 dagen zonder internet en tv gezeten.  Hier kon ik online een vergoeding voor aanvragen. Helaas werkt dit niet en staat er al 2 dagen, probeer later opnieuw.  Helaas tevergeefs.  Hoe kunnen we dit oplossen?

 

Vr grt Andrea 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Andreakoster Hi Andrea, niet fijn dat je last gehad hebt van een storing. Ik lees dat 't aanvragen van de vergoeding niet lukte.

Door drukte op het forum zijn we niet eerder bij je topic aangekomen. Ben je intussen verder gekomen? Zo niet, laat het dan gerust weten, dan help ik je verder.