Skip to main content
Beantwoord

Is er een internetstoring in mijn postcodegebied?

• April 15, 2025
  • 12 reacties
  • 161 keer bekeken

Sinds 14 april 2025 13:11 uur geen internet meer in postcodegebied 9482TX. Wanneer verwacht KPN dat dit is opgelost? Tot nu toe is daar geen enkel bericht over ontvangen van KPN

Beste antwoord door Joep1965

Dag ​@Paul Keu heb je op deze site al gekeken of er een storing staat?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 15, 2025

Dag ​@Paul Keu heb je op deze site al gekeken of er een storing staat?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 15, 2025

Gisterenmiddag om 13:11 uur ontving ik een sms van KPN met de melding van de storing + de link naar deze site. Als ik daar mijn postcode en huisnummer intoets krijg ik de melding ‘oeps er ging iets mis’ en kan ik het opnieuw proberen of hulp vragen. Geen van beide helpt. Daarom heb ik KPN gebeld en die bevestigen de storing maar de servicedesk medewerker kan niet aangeven wanneer het is opgelost en vindt het ook vreemd dat er niet door KPN over wordt gecommuniceerd. Maar daar kan hij mij ook niet bij helpen

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 15, 2025

Jammer dat de site niet goed werkt. Dan is het nu afwachten tot de verbinding weer gefixt is. Meer kan je helaas niet doen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 15, 2025

Er is reeds gemeld dat er een 'grotere’ storing in je postcode is dan alleen bij jouw.

Inderdaad werkt de storingspagina niet met jouw postcode. Daar is mogelijk een verband: veel bellers uit de omgeving. (?)

Er is geen algemene storing met de pagina heb ik zojuist even met m'n eigen postcode geconstateerd.

En dit is inderdaad momenteel het enige advies / mogelijkheid

Jammer dat de site niet goed werkt. Dan is het nu afwachten tot de verbinding weer gefixt is. Meer kan je helaas niet doen. 

Tijdelijk alternatief is voor je laptop e.d. de hotspot van je smartphone aanzetten. Voor wifi mét internet.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 15, 2025

Even willekeuring huisnummer op je postcode geprobeerd (11) en er wordt GEEN storing vermeld op de storingspagina. Heb je inmiddels weer je diensten?

En de site zelf geeft ook geen storing (stekkers disconnected is er niet)

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 15, 2025

Hi ​@PeterG , kijk dan op de storingspagina op huisnummer 1 ​

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 15, 2025

Aha. Dank je ​@RBxx . 😀

Ooooh, geen leuke eindtijd ook voor ​@Paul Keu .

Morgenochtend rond 05:11 uur.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 15, 2025

Ik heb vanmiddag telefonisch contact gehad met de service desk van KPN en daarbij ook vermeld dat er geen updates over deze storing op de site van KPN te vinden zijn. Hij zou daar werk van gaan maken. Denk dat het daarom nu wel te vonden is. Dank aan de KPN medewerker! Ik ben ook al jaren een tevreden KPN klant, maar deze storing begint nu wel erg lang te duren. Heb dit nooit eerder mee gemaakt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 15, 2025

Of mogelijk kwam het doordat ik zocht op 1A in plaats van 1…….

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 15, 2025

De storing is pas 24 uur geleden begonnen. Het hangt natuurlijk af van wat de storing is maar tegenwoordig duurt het weleens wat langer vanwege de krapte op de arbeidsmarkt. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 15, 2025

Ik besef me nu pas dat de aangegeven eindtijd 15-4; 05:11 allang verstreken is. Dat is dus ook niet bijgewerkt. Het blijft mensenwerk.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Paul Keu, welkom op onze community! Bedankt voor je feedback! Ik zie dat de storing inmiddels opgelost moet zijn. Werkt alles bij jou ook al weer?