Skip to main content
Sticky

Afmelden of verwijderen KPN Community account

• February 13, 2023
  • 536 reacties
  • 9314 keer bekeken
Afmelden of verwijderen KPN Community account
Toon eerste bericht

536 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Willen jullie me verwijderen uit de community.   

Jammer om je te zien gaan. Maar jouw account zal worden opgeheven ​@Juut2 

• January 9, 2026

ik wil dit opzeggen

Erwin van KPN
Moderator

ik wil dit opzeggen

Dat is hierbij gebeurt.  Wellicht tot weerziens? 

• January 15, 2026

Hoi kunnen jullie mijn KPN forumprofiel verwijderen?  hoe moet ik dat doen? krijg ik antwoord? Thanks 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@ElsG, je kunt het niet zelf verwijderen inderdaad. Ik doe dat nu voor je, daarna is je account weg. Als je later terug wilt komen ben je welkom natuurlijk 🙂

• January 16, 2026

Willen jullie me verwijderen uit de community.   

Jammer om je te zien gaan. Maar jouw account zal worden opgeheven ​@Juut2 

Ik heb KPN Thuis. En een supergoede modem in huis. 

Kan ik verwijderd worden van de community? Valt de modem volledig uit dus geen stroom meer en groene lampjes uit dan ga ik voor september 2027 naar de KPN winkel in Groningen vlakbij Ikea. Want de robot van deze telefoonnummer 0800 0402 is vreselijk. En op het Forum wordt ik bij deze topic niet begrepen. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 17, 2026

@ElsLobach, bij deze gedaan. 

• January 17, 2026

graag mijn account en bericht verwijderen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 17, 2026

Hi ​@Pauline Picauly, ik zag je aangemaakte topic over het behoud van je nummer en de onnodig onaardige reactie daar, niet hoe wij de sfeer op de community graag zien! Ik heb daar ook gereageerd met een uitleg over hoe je dit makkelijk kunt doen. 

Ik snap je reactie om je account te verwijderen hier en dat kan ik uiteraard alsnog voor je doen als je dit wenst, maar wat ons betreft niet nodig is als het naar aanleiding is van de eerste reactie daar. 

Laat me hier weten mocht je dit alsnog willen doen, dan maken we dit in orde. 

• January 23, 2026

Ik wil graag nog steeds dat mn account verwijderd word. Wel bedankt voor jouw reactie op mijn vraag, dat heeft me geholpen!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 23, 2026

Fijn dat het wel geholpen heeft, ​@Pauline Picauly. En als jij dan alsnog graag je account verwijderd wilt hebben dan is dat geen enkele probleem. Bij dezen geregeld :)