Skip to main content
Sticky

Afmelden of verwijderen KPN Community account

• February 13, 2023
  • 547 reacties
  • 9428 keer bekeken
Afmelden of verwijderen KPN Community account
Toon eerste bericht

547 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Willen jullie me verwijderen uit de community.   

Jammer om je te zien gaan. Maar jouw account zal worden opgeheven ​@Juut2 

• January 9, 2026

ik wil dit opzeggen

Erwin van KPN
Moderator

ik wil dit opzeggen

Dat is hierbij gebeurt.  Wellicht tot weerziens? 

• January 15, 2026

Hoi kunnen jullie mijn KPN forumprofiel verwijderen?  hoe moet ik dat doen? krijg ik antwoord? Thanks 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@ElsG, je kunt het niet zelf verwijderen inderdaad. Ik doe dat nu voor je, daarna is je account weg. Als je later terug wilt komen ben je welkom natuurlijk 🙂

• January 16, 2026

Willen jullie me verwijderen uit de community.   

Jammer om je te zien gaan. Maar jouw account zal worden opgeheven ​@Juut2 

Ik heb KPN Thuis. En een supergoede modem in huis. 

Kan ik verwijderd worden van de community? Valt de modem volledig uit dus geen stroom meer en groene lampjes uit dan ga ik voor september 2027 naar de KPN winkel in Groningen vlakbij Ikea. Want de robot van deze telefoonnummer 0800 0402 is vreselijk. En op het Forum wordt ik bij deze topic niet begrepen. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 17, 2026

@ElsLobach, bij deze gedaan. 

• January 17, 2026

graag mijn account en bericht verwijderen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 17, 2026

Hi ​@Pauline Picauly, ik zag je aangemaakte topic over het behoud van je nummer en de onnodig onaardige reactie daar, niet hoe wij de sfeer op de community graag zien! Ik heb daar ook gereageerd met een uitleg over hoe je dit makkelijk kunt doen. 

Ik snap je reactie om je account te verwijderen hier en dat kan ik uiteraard alsnog voor je doen als je dit wenst, maar wat ons betreft niet nodig is als het naar aanleiding is van de eerste reactie daar. 

Laat me hier weten mocht je dit alsnog willen doen, dan maken we dit in orde. 

• January 23, 2026

Ik wil graag nog steeds dat mn account verwijderd word. Wel bedankt voor jouw reactie op mijn vraag, dat heeft me geholpen!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 23, 2026

Fijn dat het wel geholpen heeft, ​@Pauline Picauly. En als jij dan alsnog graag je account verwijderd wilt hebben dan is dat geen enkele probleem. Bij dezen geregeld :)

• February 3, 2026

Gaarne mijn account verwijderen. Dank

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Gaarne mijn account verwijderen. Dank

Bij deze gebeurd. 

• February 5, 2026

ik wil mijn community account verwijdert hebben omdat ik te agressief benaderd werd door andere klanten daar heb ik geen behoefte aan 

JanD
Superuser
  • February 5, 2026

ik wil mijn community account verwijdert hebben omdat ik te agressief benaderd werd door andere klanten daar heb ik geen behoefte aan 

Ik vind de toonzetting van bepaalde reacties ook niet fijn.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Limbourg ik schrik oprecht van je bericht en ik zou het echt zonde vinden als je de KPN Community hierom zou verlaten. Ik wil heel duidelijk zijn daarom: weet dat dit bericht wat je gerapporteerd had aan mij, haaks staat op de regels en afspraken die wij als Community hebben opgesteld. Ik kan niet direct in details treden maar er zijn maatregelen getroffen nu.

Door de omvang van de Community zien we niet altijd alles direct, maar weet dat we er als moderatieteam voor je zijn en dat we dit soort zaken serieus nemen.

Ik hoop dat je jouw beslissing om je account te verwijderen wil heroverwegen, maar anders respecteer ik jouw besluit.

Laat je me weten of je definitief jouw account wil opheffen? 

• February 5, 2026

ja ik wil mij permanent afmelden want ik vind het uit de hand lopen als andere ontevreden klanten zo hier tekeer gaan en anderen eigenlijk tussen de woorden door als achterlijk beschrijven omdat ik 50 jaar klant ben en niet overstap, ik ben KPN klant omdat ik de service waardeer en vroeg alleen om een beetje waardering terug van KPN.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan respecteer ik je keuze ​@Limbourg en verwijder ik bij deze jouw account. Het blijft een open platform waar iedereen welkom is maar nogmaals er zijn wel spelregels. We hebben op basis van jouw melding ook maatregelen getroffen richting de betreffende gebruiker die dat bericht plaatste. Weet dat je altijd welkom bent als je onze hulp nodig hebt en maak dan gerust een nieuw account aan. We helpen graag.

• February 9, 2026

Kunnen jullie mijn account verwijderen?

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Timbv92, jammer dat je je account wilt verwijderen. Ik maak het voor je in orde, als je later vragen voor ons hebt ben je van harte welkom om terug te komen!

• February 9, 2026

Graag mijn account verwijderen. Dank :)

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@ginojo ik heb je account verwijderd. Mocht je je bedenken dan weet je ons te vinden!