Skip to main content
Sticky

Afmelden of verwijderen KPN Community account

• February 13, 2023
  • 568 reacties
  • 9869 keer bekeken
Afmelden of verwijderen KPN Community account
Toon eerste bericht

568 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoiii mag mijn account verwijderd worden aub.

Bij deze geregeld! 

• February 23, 2026

Hallo, kunnen jullie mijn account verwijderen?

• February 28, 2026

Hoi,

Ik zou graag mijn account willen verwijderen, alvast bedankt🙂

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@KV123 ik heb je account verwijderd, mocht je je bedenken kun je altijd weer een nieuwe aanmaken

@Lvd91, jij hebt een privébericht van ons!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Bedankt voor je reactie, ​@Lvd91. Ik heb je account verwijderd. Hopelijk zien we je ooit terug!

• March 2, 2026

Graag mijn account verwijderen

Jasper van KPN
Moderator

Graag mijn account verwijderen

@0d0a jammer dat je gaat, ik heb het bij deze verwijderd. In de toekomst ben je natuurlijk weer welkom.

• March 4, 2026

Gaarne dit account verwijderen, dank

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb het voor je verwijderd.

• March 4, 2026

Ik was net een bericht aan het tikken op het moment dat je het account verwijderde:-) Ik zit nu nog ingelogd met account ​@Rob ert   Dat was gekoppeld aan een KPN ID dat ik heb verwijderd, ik wil met dat account graag verder gaan , kan je dit weer koppelen aan mijn huidige KPN ID?  Was in de veronderstelling dat communtity account ook weg was als ik KPN ID verwijder, vandaar dat ik nieuwe had aangemaakt Trebor0403.  Verbaas me uberhaupt al dat ik nog met het @Rob ert account kan reageren. Want die is dacht ik toch niet meer gekoppeld aan een KPN ID.  

• Deelnemer
  • March 4, 2026

Ik was net een bericht aan het tikken op het moment dat je het account verwijderde:-) Ik zit nu nog ingelogd met account ​@Rob ert   Dat was gekoppeld aan een KPN ID dat ik heb verwijderd, ik wil met dat account graag verder gaan , kan je dit weer koppelen aan mijn huidige KPN ID?  Was in de veronderstelling dat communtity account ook weg was als ik KPN ID verwijder, vandaar dat ik nieuwe had aangemaakt Trebor0403.  Verbaas me uberhaupt al dat ik nog met het @Rob ert account kan reageren. Want die is dacht ik toch niet meer gekoppeld aan een KPN ID.  

Na uitloggen met ​@Rob ert hier, kwam ik daar niet meer bij natuurlijk omdat het niet gekoppeld is aan een KPN ID. Via KPN ID ingelogd waarna , het verzoek kwam om gebruikersnaam aan te maken voor community, dat lukte niet onder hetzelfde e-mail adres, dus ander e-mail geprobeerd waarna ik gelijk op community kwam.  Ik zou dus graag zien dat dit nieuwe account ​@Robert Temp wordt vervangen door ​@Rob ert community account zodat ik dat weer kan gebruiken.  Dan kan het ​@Robert Temp account weer worden verwijderd. Hoop dat dat mogelijk is. Er is volgens mij maar éen Mijn KPN account actief, wat ik graag dus weer gekoppeld zou zien aan de community(met community naam ​@Rob ert )

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik kan de gebruikersnaam ​@Robert Temp wijzigen naar ​@Rob ert, na​@Rob ert heb verwijderd. Ben je daarmee geholpen?

• Deelnemer
  • March 4, 2026

Ik kan de gebruikersnaam ​@Robert Temp wijzigen naar ​@Rob ert, na​@Rob ert heb verwijderd. Ben je daarmee geholpen?

ja, dan hebben we ieder geval de juiste gebruikersnaam. Dank

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Geregeld!😊

• Deelnemer
  • March 4, 2026

Geregeld!😊

Dank. Alleen het e-mail adres is nog anders dan het e-mail adres waarmee ik inlog bij MIJN KPN ID. Dat komt omdat ik geen nieuw community account aan kon maken met het e-mail adres waarmee ik inlog bij MIJN KPN ID.  Blijkbaar omdat er nog ergens een oude koppeling zat richting community met dat e-mail adres.  Heb dus een andere e-mail adres moeten kiezen voor het nieuwe community account(wat inmiddels is vervangen door @Rob ert). Maar laat dat maar zo, kan ook zijn voordelen hebben een apart e-mail adres voor de community.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Als het lukt om een nieuw account aan te maken met het juiste e-mailadres kunnen we ​@Rob ert account verwijderen en als gebruikersnaam voor het nieuwe account gebruiken. Laat maar weten of het zo goed is of dat ik nog iets kan doen. 

• Deelnemer
  • March 4, 2026

Als het lukt om een nieuw account aan te maken met het juiste e-mailadres kunnen we ​@Rob ert account verwijderen en als gebruikersnaam voor het nieuwe account gebruiken. Laat maar weten of het zo goed is of dat ik nog iets kan doen. 

Heb het inlog  e-mail adres aangepast van het MIJN KPN account, dat is nu gelijk aan het e-mail adres van het community account. Dus volgens mij gaat alles goed nu. Dank.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan! 😊