Skip to main content
Sticky

Een plek voor discussie over ontwikkeling, beleid en planning van Product Updates

• June 17, 2026
  • 106 reacties
  • 2207 keer bekeken
Toon eerste bericht

106 reacties

JanD
Wijsgeer
  • September 26, 2026

Bedankt ​@PeterG , meteen geactiveerd.

Bestaan er nog meer nuttige rubrieken waar je je op kunt abonneren?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 26, 2026

Ligt aan je interesses en deskundigheid. Ik heb ook nog Digitenne rubriek en vast bellen. ​@JanD 

Voor alle rubrieken zie uitklapmenu 🤗😉

JanD
Wijsgeer
  • September 26, 2026

Ligt aan je interesses en deskundigheid. Ik heb ook nog Digitenne rubriek en vast bellen. ​@JanD 

Voor alle rubrieken zie uitklapmenu 🤗😉

Bedankt ​@PeterG gevonden en o.a. vast bellen vastgelegd.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 28, 2026

Ik breng deze graag (helaas) weer onder de aandacht:

Dat probleem bestaat al sinds eind januari ​@Vikash van KPN . Sinds de Product updates ook een categorie hebben.

Als bijwerking van deze feature zien we dat notificatiemails over Product Updates niet altijd goed gaan, en dat je ze daardoor misschien niet krijgt. Hier wordt aan gewerkt om dat zo snel mogelijk weer te verhelpen!

Het probleem is bij Gainsight gemeld maar kennelijk is een oplossing moeilijk (of krijgt geen prioriteit).

Er is inderdaad op dit moment nog geen oplossing hiervoor. Gainsight, de leverancier van de software waar dit forum op draait, werkt aan verbeteringen rondom het abonneren op dingen. Zodat je meer controle hebt over waar je wel en niet bericht over krijgt. Het oplossen van het in het geheel geen bericht krijgen over Product Updates is daar onderdeel van. En wordt dus niet als een apart iets opgelost. Betekent dat we moeten afwachten totdat Gainsight die verbeteringen als geheel uitbrengt.

De kortste klap is om zelf inderdaad periodiek de Product Updates pagina te bezoeken en te kijken of er nieuws is. 

Wat verder wel kan is je abonneren op de categorie waar elke Product Update bij hoort. Modem updates worden, bijvoorbeeld, in de categorie Modems geplaatst. Ze zijn dan ook zowel binnen die categorie als op de overkoepelende Product Updates pagina zichtbaar. Het abonneren op een categorie zorgt er echter wel voor dat je van alle nieuwe topics in die categorie bericht krijgt. Dus dan zou je wel zelf de afweging moeten maken of je dat de moeite waard vindt.

JanD
Wijsgeer
  • September 28, 2026

Ik heb me op diverse rubrieken geabonneerd na advies van ​@PeterG , maar ook weer snel opgeheven, want ik kreeg meteen mail van nieuw geopende topics e.d. en dat wil ik niet.

Ik wacht wel tot de mail voor product-updates weer werken en houd verder dit forum in de gaten.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 28, 2026

Bij mij is de mail m'n startpagina. Dus zijn die 'nieuwe topic' mails niet erg. En ik gebruik de mailbox alleen voor de community. 

Voor alleen andere mail heb ik een andere mailbox.