Skip to main content
Sticky

Een plek voor discussie over ontwikkeling, beleid en planning van Product Updates

• June 17, 2026
  • 52 reacties
  • 789 keer bekeken
Toon eerste bericht

52 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 10, 2026

​@PedroV, is het issue dat jij ervaart ook dat je Wifipunten nog op oude firmware zitten? Zo ja, dan hetzelfde verzoek als aan Ivo om even de serienummers in je forumprofiel op te nemen. Dan kijk ik dit even na. 

​@Erik van KPN Dat is correct. Zojuist heb ik de serienummers van mijn twee SW1 punten en mijn EW punt ingevuld in mijn profiel onder persoonlijke opmerkingen. Ook heb ik zojuist beide SW1 punten aangesloten op mijn modem (de eerste bekabeld in de meterkast, en de andere draadloos). Ik heb geen ruimte om ook nog mijn EW punt aan te sluiten in mijn meterkast.

Dank je, ​@PedroV. Ik zie dat bij jou eerdere contact van 3 augustus een back-office melding is aangemaakt. Die is vrijdag verwerkt, en er is een aansturing gedaan om nieuwe Wifipunten op te sturen. Als het goed is heb je daar ook bericht van gehad. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 10, 2026

Betekent dit dat KPN een omwisseling gaat doen voor klanten die in het verleden SuperWiFi 1 hebben ontvangen vanuit KPN? 

Nee. Het is een normaal proces dat apparaten op een bepaald moment niet meer ondersteund worden en geen updates meer krijgen.Â