Skip to main content
Sticky

Een plek voor discussie over ontwikkeling, beleid en planning van Product Updates

• June 17, 2026
  • 78 reacties
  • 1344 keer bekeken
Toon eerste bericht

78 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 24, 2026

Zeker mag je kritiek leveren, ​@Peterpiwi, zolang je dat doet op een plek binnen de Community waar dat past. In dit geval hebben we je bericht dus verplaatst naar het discussietopic rondom updates en aanverwant beleid. 

We hebben de korte afdwaling van Piet en jou wel verwijderd, want dat heeft hier z'n plek niet. Maar hij heeft wel een beetje gelijk in dat het makkelijker is om teksten te lezen die gebruik maken van hoofdletters, punten en leestekens. In plaats van één lange zin die meerdere regels doorloopt.

Inhoudelijk, dan.

Dingen sluiten elkaar niet uit. Er wordt inderdaad gewerkt aan verbeteringen rondom doorspoelen. Specifiek op het gebied van het zwarte beeld in de thumbnails. 

Maar dat doorspoelen probleem is niet een glitch of freeze. Het is belangrijk om duidelijk te hebben waar we over spreken. Vandaar dat we dit dus even afgesplitst hebben zodat ik daar op kan ingaan zonder dat het de product update afleidt. 

Een glitch is zoals de afbeelding die Len plaatste, waarbij het beeld vervormd wordt. En een freeze is een vastloper. Dan heb je ook nog haperingen, waarbij het beelden/of het geluid kan stotteren.

Dat zijn allemaal zaken die wijzen op een probleem met de verbinding in het algemeen. Zoiets kan verschillende oorzaken hebben. Van iets in je eigen huis, tot een issue of storing, bij ons op het platform. Over het algemeen zijn dat soort issues tijdelijk, en individueel, en meestal volkomen los van updates. Het is juist eerder zo dat als er wel aan onze kant een probleem is wat glitches, freezes of haperingen veroorzaakt bij klanten, dit in het platform ontstaat. En het juist een update is die het verhelpt.

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • August 24, 2026

Zeker mag je kritiek leveren, ​@Peterpiwi, zolang je dat doet op een plek binnen de Community waar dat past. In dit geval hebben we je bericht dus verplaatst naar het discussietopic rondom updates en aanverwant beleid. 

We hebben de korte afdwaling van Piet en jou wel verwijderd, want dat heeft hier z'n plek niet. Maar hij heeft wel een beetje gelijk in dat het makkelijker is om teksten te lezen die gebruik maken van hoofdletters, punten en leestekens. In plaats van één lange zin die meerdere regels doorloopt.

Inhoudelijk, dan.

Dingen sluiten elkaar niet uit. Er wordt inderdaad gewerkt aan verbeteringen rondom doorspoelen. Specifiek op het gebied van het zwarte beeld in de thumbnails. 

Maar dat doorspoelen probleem is niet een glitch of freeze. Het is belangrijk om duidelijk te hebben waar we over spreken. Vandaar dat we dit dus even afgesplitst hebben zodat ik daar op kan ingaan zonder dat het de product update afleidt. 

Een glitch is zoals de afbeelding die Len plaatste, waarbij het beeld vervormd wordt. En een freeze is een vastloper. Dan heb je ook nog haperingen, waarbij het beelden/of het geluid kan stotteren.

Dat zijn allemaal zaken die wijzen op een probleem met de verbinding in het algemeen. Zoiets kan verschillende oorzaken hebben. Van iets in je eigen huis, tot een issue of storing, bij ons op het platform. Over het algemeen zijn dat soort issues tijdelijk, en individueel, en meestal volkomen los van updates. Het is juist eerder zo dat als er wel aan onze kant een probleem is wat glitches, freezes of haperingen veroorzaakt bij klanten, dit in het platform ontstaat. En het juist een update is die het verhelpt.

Kijk bij mijn is huis werk veder alles prima ik heb nog niet zo lang geleden alles vervangen kwa kabels dan ook echt alles  dus lijk me sterk dat nu als nog daar aan ligt . 

mijn modem is ondertussen door monteur ingesteld en tv ontvanger ook dus ik ga dan wel er van uit dat het goed sta en dat geen problemen geeft .

die oom van een vriend de kpn monteur heeft dat gedaan dus en die zij ook alles werk gewoon goed zo als het hoort ,

Met door spoelen gebeurt er heel vaak dat het beeld in het kleine scherm stil blijft staan gewoon vast lopen dus of op zwart springt inderdaad.

dus nee de fout zit niet in me huis hij geeft aan dat het me de cloud van opname te maken heeft daar in het net lekker loopt .

kijk ​@Erik van KPN  ik ben gewoon  veel thuis heb een zeldzame zenuw ziekte en daar door staat tv ontvanger veel aan dus ik zie en merk dan soms snel dat het niet klopt of anders werkt dan voor heen , 

en soms moet ik me ook anders verwoorden tuurlijk maar sommige dingen geef ik al heel lang aan maar net dat er toen gewoon niet geluisterd word , 

en meteen wordt gezegd nee ligt denk bij je thuis de fout zit ik wist gewoon dat het niet zo was ! 

en dat is nu dus ook door de monteur bevestigd dus ik weet het nu 100% zeker dat het niet aan mijn verbinding nu ligt tuurlijk in de toekomst kan het altijd veranderen maar voor nu is het wel duidelijk ! 

excuses als ik niet netjes ben geweest maar hoop dat nu beetje duidelijk is !!

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • August 25, 2026

​@Piet van der Vooren  excuus als ik niet zo netjes was mijn fout me oprechte excusesÂ