Skip to main content
Beantwoord

Facebook login werkt niet?

  • 3 July 2024
  • 11 reacties
  • 82 keer bekeken

heb een KPN ID moeten aanmaken geen enkel probleem omdat facebook login niet meer werkte

 

 

Site is veranderd. Het was vroeger forum.kpn.com. Nu community.kpn.com. Het ziet er ook anders uit. Geen groene balk meer boven.


Hallo @MR_CHIP ,

Dit is bekend. De reden hiervoor is de transitie van KPN Forum naar KPN Community die vandaag aan het gebeuren is. Het inloggen met KPN-ID werkt inmiddels. Via Facebook nog niet. 


het zal er vast mee te maken hebben mij maakt het niet uit kon gelukkig het forum profiel van mr chip waarbij ik facebook login gebruikt koppelen aan mijn kpn id (allebei zelfde mail adres 😉 )


Hoi @MR_CHIP. Er zijn op dit moment onderhoudswerkzaamheden op het forum waardoor je wat hinder kan ondervinden bij het inloggen. Staat op de radar en wordt aangewerkt!


ach heb ik toch nog een KPN ID ookal kan ik geen klant zijn :P


Iedereen kan een MijnKPN account aanmaken. En daarmee hier inloggen en reageren. Da is beter geregeld dan op het Simyo forum. Daar kun je alleen inloggen als je klant ben. Best vreemd vind ik dat. Iemand die nog geen klant is en met vragen zit, die kan dus niet op hun forum terecht.


Iedereen kan een MijnKPN account aanmaken. En daarmee hier inloggen en reageren. Da is beter geregeld dan op het Simyo forum. Daar kun je alleen inloggen als je klant ben. Best vreemd vind ik dat. Iemand die nog geen klant is en met vragen zit, die kan dus niet op hun forum terecht.

Das net als bij odido


Als het goed is zou het inloggen met Facebook nu ook weer moeten werken @MR_CHIP


Als het goed is zou het inloggen met Facebook nu ook weer moeten werken @MR_CHIP

Klopt, net getest. Het inloggen via Facebook werkt weer. 👍


Als het goed is zou het inloggen met Facebook nu ook weer moeten werken @MR_CHIP

nniet echt meer nodig haha nu heb ik toch al een KPN ID das net zo makkelijk


Als het goed is zou het inloggen met Facebook nu ook weer moeten werken @MR_CHIP

Klopt, net getest. Het inloggen via Facebook werkt weer. 👍

Dank voor het testen!

 


Reageer