Skip to main content

Help ons de KPN Community nog beter te maken!

• August 27, 2025
  • 35 reacties
  • 628 keer bekeken
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

We willen de KPN Community blijven verbeteren en jouw mening is daarbij onmisbaar. Zonder jullie is ons platform tenslotte maar een lege huls. Daarom ontvangen geselecteerde leden deze week een persoonlijke uitnodiging om een enquĂȘte in te vullen. We horen heel graag jouw mening: want het draait om jou, we doen het voor jou Ă©n samen met jou!

Over de enquĂȘte 

• Als je bent geselecteerd, dan ontvang je deze week een uitnodiging via een privĂ©bericht van het KPN Community team.
  • Invullen duurt ongeveer 5 minuten en jouw feedback is volledig anoniem
  • Het invullen van de enquĂȘte kan tot en met maandag 08 september 2025 - 15:00 uur
  • Er volgen nog twee herinneringen via een privĂ©bericht
    Let op: je ontvangt sowieso de herinneringen, óók als jij de enquĂȘte al hebt ingevuld. 1 keer invullen van de enquĂȘte is meer dan voldoende. 

Win een cadeaukaart!

Onder alle deelnemers die onze vragenlijst invullen, verloten wij 10 keuze cadeaukaarten ter waarde van €25,-.

Let op:
De enquĂȘte is volledig anoniem. Wil je kans maken op één van de cadeaukaarten? Vul dan bij de laatste vraag je e-mailadres in. Dat gebruiken we alleen om de winnaars te benaderen en de prijs toe te sturen.

Waarom meedoen?

Jouw input helpt ons direct bij het verbeteren van de KPN Community. We zijn onder andere benieuwd naar jouw mening:

• Hoe beoordeel jij onze Kennisbank en de Product Updates? 
  • Welke nieuwe rubrieken wil je graag zien of welke content mis je nog?
  • Hoe kunnen wij volgens jou de KPN Community nog waardevoller maken?

We zijn nu al heel nieuwsgierig naar de resultaten en jullie inzichten!

Resultaten terugzien?

Wil je weten wat de resultaten van het onderzoek zijn? Laat het ons weten in de reacties, dan kunnen we later een samenvatting met de belangrijkste inzichten delen. 

Alvast bedankt voor je tijd en waardevolle input!

35 reacties

• August 29, 2025

Anonymous zal er eens naar kijken, eerst nog  enkele uren workie workie, voor het weekeind start 😅

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • August 29, 2025

Superbedankt voor de uitnodiging. Ik heb het ingevuld! đŸ˜đŸ€—

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 29, 2025

Ingevuld 👍😊

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 29, 2025

Kost niet veel tijd om in te vullen. Kleine moeite. Fijn weekend. 

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • August 29, 2025

Normaal negeer ik die berichten, maar bij deze ingevuld ;).

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • August 29, 2025

Toppers zijn jullie! Fijn dat jullie de tijd nemen om de enquĂȘte in te vullen!

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • August 29, 2025

Meestal krijg ik spontaan de kriebels bij enquĂȘtes, gelukkig kunnen we deze invullen in het jaar niem.

JanD
Superuser
  • August 29, 2025

Ingevuld.

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • August 29, 2025

Hier ook 😊

Erwin van KPN
Moderator

Meestal krijg ik spontaan de kriebels bij enquĂȘtes, gelukkig kunnen we deze invullen in het jaar niem.

Deze moest mij door ​@Jasper van KPN  uitgelegd worden. Maar ik snap ‘m nu ;-)

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • August 29, 2025

Done ✅

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 29, 2025

En ingevuld. ✔

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • August 29, 2025

Kan het kloppen dat ik dit topic wel kan zien maar niet ben uitgenodigd voor een enquete (dus niet ben geselecteerd?) of moet ik me spamfolder nog eens doorlopen

• August 29, 2025

​@Ik_Combineer 1e bullet start bericht, in je priveberichten een linkje naar een MS Office online form.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • August 29, 2025

Ik heb geen privé bericht ontvangen. Dan zal het wel goed zijn.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • August 29, 2025

Het topic is gewoon openbaar voor iedereen.

Leen59
Wijsgeer
  • August 29, 2025

Maar daar staat geen link naar de enquĂȘte in, die staat alleen in het privĂ© bericht.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • August 29, 2025

Klopt, zoals het start bericht voorschrijft.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 29, 2025

Geen moeite, ingevuld! Makkie đŸ€©

Leen59
Wijsgeer
  • August 29, 2025

En zo komen we er langzamerhand achter wie er allemaal een privĂ© bericht hebben ontvangen 😂. Zo te zien de regelmatige bezoekers.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • August 30, 2025

En zo komen we er langzamerhand achter wie er allemaal een privĂ© bericht hebben ontvangen 😂. Zo te zien de regelmatige bezoekers.

Haha, ja! đŸ€Ș

De enquete is verzonden naar een ruime (!) selectie leden die de afgelopen maanden regelmatig berichten hebben geplaatst. 

Ik vind het belangrijk om juist van deze groep te horen hoe zij de community ervaren en wat er beter kan. Met deze input kunnen we het platform verbeteren en zorgen dat het nĂłg beter aansluit bij de wensen van actieve gebruikers.

Niet iedereen heeft de enquĂȘte ontvangen. Dat betekent niet dat andere leden minder belangrijk zijn – integendeel! Iedereen is welkom om ideeĂ«n, wensen en verbeterpunten te delen via de community zelf.

Dit onderzoek is wat mij betreft een eerste stap, een onderzoek specifiek gericht op collega’s die ook actief zijn op dit platform is een volgende (je brengt mij op ideeĂ«n ​@Ik_CombineerÂ đŸ˜‰đŸ€“). 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 30, 2025

Of lopen diegene die minder actief zijn misschien ergens tegenaan en het prettig vinden dit anoniem te uiten maar geen bericht hebben gekregen om de enquete in te vullen en dit wel willen?
Bedacht ik me zo
.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • August 30, 2025

Heel goed bedacht en een goed punt, ​@Anneke-Anna!

We hebben een enorme groep meelezers (en per week veel registraties van een community account) en ik weet zeker dat zij ook waardevolle input voor ons hebben. 

In een later stadium gaan we hen apart te benaderen met vragen die beter aansluiten bij hun ervaring en manier van deelnemen. Als zij ergens tegenaan lopen, kunnen we altijd kijken of we het voor hen aantrekkelijker/makkelijker kunnen maken. 

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 1, 2025

Deze zot heeft hem inmiddels ingevuld en verzonden zei de zot. 😀

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Yay, dankjewel ​@Friesian! 😁