Skip to main content

Help ons de KPN Community nog beter te maken!

• August 27, 2025
  • 35 reacties
  • 628 keer bekeken
Toon eerste bericht

35 reacties

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 5, 2025

Deze zot heeft hem inmiddels ingevuld en verzonden zei de zot. 😀

En nu issie echt ingevuld. Ik vergiste me in het topic met de clamshell Nokia. 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 5, 2025

Dank dat je mee doet, ​@Friesian!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 7, 2025

Zojuist ingevuld. (7-9 om 14:08)

Vul de enquete in zou ik zeggen. Makkelijker dan proefwerk op school. Kijk even of je de uitnodiging hebt.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 7, 2025

Ik had ‘m al ingevuld, ik ben er alleen niet zeker van dat ik mijn mailadres correct heb ingevuld (om kans te maken op de cadeaukaart) 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 7, 2025

Wil je het juiste e-mail adres voor de zekerheid in je communityprofiel onder persoonlijke opmerkingen zetten ​@Anneke-Anna? Dan kunnen we dit dubbel checken. 🙂

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • September 7, 2025

Er volgen nog twee herinneringen via een privébericht
Let op: je ontvangt sowieso de herinneringen, óók als jij de enquĂȘte al hebt ingevuld. 1 keer invullen van de enquĂȘte is meer dan voldoende. 

Dit lezende zou ik verwachten dat ik inmiddels wel een herinnering gehad zou hebben, ik bedacht me ineens ik heb tot morgen, maar ik heb 0 herinneringen gehad. Nu wel ingevuld.😎

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • September 10, 2025

Bedankt aan iedereen die de enquĂȘte heeft ingevuld! 💐😊😍

We hebben inmiddels genoeg reacties ontvangen, dus er zijn geen herinneringen meer gestuurd. Zo houden we jullie inboxen lekker rustig!

Wat gebeurt er nu?
We kiezen 10 willekeurige e-mailadressen voor de cadeaukaarten en nemen uiterlijk begin volgende week contact op met de gelukkige winnaars. 🎁

Daarnaast duiken we de resultaten van de enquĂȘte in om deze te analyseren en samen te bespreken. Voor wie het interessant vindt, delen we later in een artikel een terugkoppeling met de belangrijkste inzichten.

Nogmaals hartelijk dank voor jullie deelname en enthousiasme!

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • September 11, 2025

Spannende komende dagen! 😁

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 16, 2025

Goedemorgen! De deelnemers zijn geselecteerd en hebben zojuist een e-mail van mij ontvangen.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 23, 2025

Helaas hebben we van 2 geselecteerde winnaars geen reactie ontvangen. We hebben daarom 2 nieuwe winnaars gekozen! Zij hebben als het goed is een e-mail van mij ontvangen.