Skip to main content

“gewoon”. uitzetten. Is helemaal niets gewoons aan!

 

Als je door je menu’s doorloopt, kom je met geen mogelijkheid uit op “settings/general”.  Zeer klantonvriendelijk menu.

 

@KPN en zeer klantonvriendelijk mededeling dat er op je forumbericht-thread is gereageerd, zet daar gewoon standaard de link in naar /settings/general ipv de nietszeggende text:

Wil je geen mails meer over dit topic ontvangen? Log dan in op jouw KPN Community account en verwijder het topic uit je favorieten.” Ik kom evenmin met geen mogelijkheid in dat “community account”, enkel in mijn KPN-account.

@KPN je zou verwachten dat klantvriendelijker werd ingericht. Bah, weer 15 min. besteed om mijn SPAM  te minimaliseren.


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt + reacties samengevoegd

@ivardepivar

Klik op jouw profielfoto en dan op instellingen en tenslotte op meldingen. 


Super-user: de essentie van mijn bericht was: ik heb het al gefixd & had gewoon tijd gescheelt als KPN dit duidelijker in haar bericht zet (bericht dat er is gereageerd in mijn thread/ op mijn bericht van het formum/ de community).

 

Als Super-user graag aankaarten bij KPN ipv een oplossing te geven op iets wat ik al had opgelost (bericht goed lezen 🙂 ).


en … ik had de berichtgevingen uitgezet, maar toch komt er nog een bericht binnen dat is gereageerd op mijn thread. Dus die oplossing van KPN klopt helemaal niets van. Wat een ruk-KPN, ik reageer op een forum en weer wordt ik plat gespamd.

 

@KPN graag fixen aub. Niemand zit te wachten op spam. Anders stap ik over op Odido, heb gloeiende rothekel aan bedrijven die spam genereren. Gezien de fora/community ben ik niet de eerste die hier over valt!!


@Noordzee Heb helemaal niets aan je reactie. a. ik heb geen profielfoto, alleen een icoontje, naast MijnKPN, als ik daar op klik, kom ik dus niet bij instellingen en meldigen.

 

Blijf ik dus gewoon die !@#$^@$%#$! meldingen krijgen van dat ruk-forum/community.

 

Misschien moet ik hier zo hard gaan schelden, dat mijn account wordt geblokkeerd. Ruk-bedrijf, ik wordt helemaal gek van al die rot-spam.


Je doet het zelf verkeerd @ivardepivar je moet op het icoontje klikken rechts van ‘stel je vraag'’ , dat kan alleen als je ingelogd bent binnen het forum.

Klik dan onderaan op ‘instellingen’ 

Klik dan op ‘meldingen’

Pas e.e.a. aan en klik op 'sla wijzigingen op’.

Dan moet het lukken.

Je manier van reageren mag wel wat vriendelijker, het nodigt niet echt uit om je te helpen, maar ik ben de beroerdste niet, vandaar mijn reactie.

Succes.

CC @Noordzee 


Niet zo verwonderlijk dat ik het verkeerd doe, als het nergens goed staat aangegeven. Er staan rechts bovenaan 2 icoontjes. Betreffend icoontje is alleen zichtbaar wanneer ik volledig naar boven ben gescrold. Een afbeelding of een link was te veel moeite blijkbaar.

 

Mijn reactie komt puur doordat ik spam helemaal verschrikkeld zat ben en dat een grote organisatie als KPN dit niet eenduidig aangeeft in de melding, hoe je hiervoor af te melden.

 

Ben ik genoodzaakt hier een gesprek aan te gaan, terwijl het gebruikelijk is in een dergelijke mail om onderaan een “afmeld” knop te plaatsen. Hoe moeilijk is het nu om deze link daarin op te nemen?: https://community.kpn.com/settings/notifications Wanneer deze omissie wordt doorgegeven aan het anti-spam register, zal KPN zeker worden aangegereikt om dit beter aan te geven.

 

@KPN Vervolgens heb je het over mijn toonzetting en ik hoor je helemaal niet over voornoemde omissie vna KPN, dat ongetwijfeld veel frustratie veroorzaakt bij veel klanten. Ook als ik onder help zoek op “meldingen forum uitzetten” (of community ...) geeft het geen resultaat. Het lijkt bijna opzet van KPN om je niet makkelijk af te kunnen melden. KPN heeft vast niet gehoord van de zgn big 8/ deming circle.

 

Niet getreurd, je zult mij niet meer horen. Eindelijk is het door het jouw tip dan gelukt om de meldingen uit te zetten (een eerdere poging om desgezegd m’n favorieten te verwijderen was ook niet gelukt. De verwijzing ernaar voor jouw bericht was ook niet duidelijk. En waarom geen afbeelding of URL ?


The one pointing directions has often no idea, how it is experienced to be directed. Because for them the way is obvious.


Het lijkt bijna opzet van KPN om je niet makkelijk af te kunnen melden.


Zeer zeker niet.
Bedankt voor je feedback, die nemen we ter harte. Onlangs hebben we het KPN Forum omgedoopt tot de KPN Community, en een van de volgende stappen is het verbeteren van onze e-mailnotificaties. Jouw opmerkingen nemen we hierin mee, zodat we de ervaring kunnen verbeteren. 

Mochten er nog meer suggesties of opmerkingen zijn over verbeteringen voor de KPN Community, kun je ze delen in het onderstaande topic:
 

 


Met het aan/uit zetten van deze meldingen heb ik geen ervaring, dat het  niet duidelijk of onhandig is dat verbaasd mij niets. Ook gezien dat er al meer vagen over gesteld zijn hier.
Maar SPAM is het niet, volgens de mij bekende definitie.

Ik heb ook wel eens last van (te) veel berichten over van alles en nog wat, dus filter ik berichten naar een eigen map, in mijn geval met thunderbird (=email programma voor “alle” OS-en)


Met het aan/uit zetten van deze meldingen heb ik geen ervaring, dat het  niet duidelijk of onhandig is dat verbaasd mij niets. Ook gezien dat er al meer vagen over gesteld zijn hier.
Maar SPAM is het niet, volgens de mij bekende definitie.

Ik heb ook wel eens last van (te) veel berichten over van alles en nog wat, dus filter ik berichten naar een eigen map, in mijn geval met thunderbird (=email programma voor “alle” OS-en)


Het kwartje valt ineens bij mij: ik vermoed dat de topic starter ook last heeft van de vele e-mailnotificaties die nu verzonden worden: er speelt momenteel een issue 😣


Nog een aanvulling. Vervolgens heeft KPN mij 4x proberen te bellen. Eerste keer na 18:00 teruggebeld, kreeg een auto bericht van KPN. Verder geen aandacht aan besteed, omdat ik geen zaken heb lopen (dacht ik) en nogal druk met een nieuwe opdracht.

5e keer opgenomen, bleek ik gebeld te worden vanwege mijn ongenuanceerde wijze van communiceren, zie hierboven.

Toen ik aangaf dat, dat kwam doordat ik helemaal zat wordt van ‘spam’ in mijn mail, hing de man op met ‘ nog een fijne dag’. Verder niets over het verbeteren van betreffend community-berichten.


Ow maar:

@Shyrin van KPN Dat is goed nieuws! Dankje voor de moeite. Blijf ik na 2 jaar toch bij KPN ;-)


Reageer