Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.
Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.
Hmm, je wilde je handtekening eigenlijk niet alleen tussen < en > zoals je hem nu hebt, maar wilde daar ook de · nog tussen, als ik het goed begrijp? Ik doe even een testje om te zien of ik het kan reproduceren: <·Blijft dit gewoon staan?·>
Hmm, je wilde je handtekening eigenlijk niet alleen tussen < en > zoals je hem nu hebt, maar wilde daar ook de · nog tussen, als ik het goed begrijp? Ik doe even een testje om te zien of ik het kan reproduceren: <·Blijft dit gewoon staan?·>
Vreemd! Ik had toevallig een pb van 1 van de moderators waar ik ook vroeg waar mijn handtekening was. Ik gaf aan dat ik de betreffende tekens gebruikte en dat bericht werd afgebroken, als in verwijderd, na invoer van die tekens #imgoingslightlymad
Heel vreemd dit, ik heb er ook echt geen verklaring voor Omdat het niet ‘altijd’ gebeurt, kan ik er ook niet echt een melding voor maken want die ga ik net zo hard weer terugkrijgen met de mededeling dat het prima gaat
@wjb@Anneke-Anna Ik wil dit graag doorzetten, maar even een dubbelcheck voordat ik dat doe. Speelt dit vandaag nog steeds?
Ik denk dat die dubbele notificaties te maken hebben met het afsplitsen van berichten naar een apart topic. Iets wat gisteren voor het topic "Herinnering vervalt na aanzetten" gebeurt is. Ik zal het wel in de gaten houden of dit vaker optreedt.
Hey @RBxx en @Dennis Schreve Bedankt voor het delen. Zelf zit alleen op mijn pc en gebruik ik de smartphone versie (vrijwel) nooit. Ik zet de feedback door!
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.