Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.
Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.
De (meeste) plaatjes zijn net verhuisd naar een nieuwe server, daar lijkt iets niet helemaal goed te gaan. Insided lost het met prioriteit op dus hopelijk vanmiddag weer werkende avatars
Hoi @RBxx, daar zijn op het moment inderdaad problemen mee. Het viel me op dat het tellertje met de reply's bij een aantal topics net als 4 dagen geleden niet meer klopte. In de reactie van Insided gaven zij aan dat het bekend was en er aan gewerkt wordt, en dat de notificatie mailtjes er ook door getroffen zijn. Ze zijn er mee bezig
Bedankt @Jasper voor deze bevestiging. Er zijn volgens mij meer tellertjes in de war. Ook het aantal “beantwoord” in mijn profiel is vandaag niet opgehoogd bij toekennen van beste antwoord.
Er zijn meer tellertjes door getroffen inderdaad, ze verwachten dat alle cijfers worden bijgewerkt zodra het is opgelost. Wanneer het zover is is nog wel even afwachten.
Zijn er mogelijk problemen met de notificatie-mailtjes?
Dit zou nu weer opgelost moeten zijn, net zoals de tellertjes. Het kan zijn dat er nog een beetje vertraging in zit doordat er een kleine backlog was ontstaan, dat zal nog bijtrekken.
Bedankt @Jasper voor deze bevestiging. Er zijn volgens mij meer tellertjes in de war. Ook het aantal “beantwoord” in mijn profiel is vandaag niet opgehoogd bij toekennen van beste antwoord.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.