Skip to main content

Onze werkzaamheden zijn nog niet volledig afgerond, op de achtergrond zijn wij nog druk bezig!

We willen dit topic graag gebruiken voor verbeteringen en wensen die jullie graag op de KPN Community zien en voor het melden van bugs (en bugfixes).

 

We verrichten werkzaamheden aan de KPN Community. Hierdoor kan het zijn dat dingen er anders uitzien of anders werken dan je verwacht. Of dat sommige dingen het (even) niet doen.

 

Loop je tegen een probleem of foutmelding aan? Probeer het dan na een paar minuten nog eens. Zie of merk je gekke dingen die ook na een paar minuten er nog zijn? Laat het ons hier weten, dan kijken we ernaar. 

Dat zou inderdaad kunnen Piet! Check even de instellingen voor de meldingen in jouw profiel. En misschien een open deur, maar voor de zekerheid, ben je wel geabonneerd op de Product Updates?

 


---

Ik ben benieuwd of jullie deze mails hebben ontvangen? Laat het vooral weten als dat niet het geval is. 

Ook ik heb keurig een mailnotificatie van de nieuwe Product Update gekregen. 
Maar waar ik nog blijer van word dat is dat de link van een latere reactie in een Product Update eindelijk mij rechtstreeks bij het nieuwe bericht brengt.


Ik kan ook bevestigen dat die binnen gekomen is om 10.04.

Komende tijd zal ik het wel in de gaten houden, want zekerheid heb je pas als het langere tijd goed gaat.


Ik zou het trouwens fijn vinden als ik op bepaalde product updates kan abonneren.

Ik zou dat ook héél erg fijn vinden, @Arjan van B! Het staat op de roadmap van onze leverancier, 🤞🏾 dat dit zo snel mogelijk geïmplementeerd wordt.

Trouwens: bij het lezen van de updates kun je nu filteren op “TV+”. Ikzelf ben echt alleen geïnteresseerd in “TV+ Box”, en niet in die app die ook onder “TV+” valt. 🤞


Maar waar ik nog blijer van word dat is dat de link van een latere reactie in een Product Update eindelijk mij rechtstreeks bij het nieuwe bericht brengt.


Bij mij/ons helaas nog niet, @Katana321.
Als de Product Updates qua functionaliteit gelijkgetrokken zijn met de rest van het platform, dan gaat de vlag uit! Taart en koffie bij @huistijger! 😄😉
 

Ik zou het trouwens fijn vinden als ik op bepaalde product updates kan abonneren.

Ik zou dat ook héél erg fijn vinden, @Arjan van B! Het staat op de roadmap van onze leverancier, 🤞🏾 dat dit zo snel mogelijk geïmplementeerd wordt.

Trouwens: bij het lezen van de updates kun je nu filteren op “TV+”. Ikzelf ben echt alleen geïnteresseerd in “TV+ Box”, en niet in die app die ook onder “TV+” valt. 🤞

 

@Arjan van B U zei? 😉


@Arjan van B U zei? 😉

Het duurde even voordat ik deze snapte; ik dacht eerst dat ik een kapotte link voor TV+ gepost had. Maar ik zie dat er nu twee categorieën zijn, TV+ Box en TV+ App voor smartphone & tablet. Fijn!


Dat zou inderdaad kunnen Piet! Check even de instellingen voor de meldingen in jouw profiel. En misschien een open deur, maar voor de zekerheid, ben je wel geabonneerd op de Product Updates?

 

Ik heb de e-mailmeldingen in de instellingen op uit staan. Maar daarbij staat niet een optie voor de updates, dus zou dat toch niet uit moeten maken? Of moet er toch een bepaalde e-mailmelding op aan staan?

En ja, ik ben geabonneerd op de Product Updates.

Piet.


Wordt mijn naam hier ijdel gebruikt?
Pas op! of ik stuur een hele gevaarlijke Tijger op jullie af.

 


Ik heb de e-mailmeldingen in de instellingen op uit staan. Maar daarbij staat niet een optie voor de updates, dus zou dat toch niet uit moeten maken? Of moet er toch een bepaalde e-mailmelding op aan staan?

En ja, ik ben geabonneerd op de Product Updates.

Piet.

@Piet van der Vooren als de e-mailmeldingen allemaal op ‘uit’ staan, dan krijg je er inderdaad geen e-mail van 😄.


Het gaat momenteel niet goed met de header van de website, zowel via de laptop/pc als op mobiel/tablet. We hebben het doorgegeven en hopelijk wordt het snel opgelost!

 


Ik heb de e-mailmeldingen in de instellingen op uit staan. Maar daarbij staat niet een optie voor de updates, dus zou dat toch niet uit moeten maken? Of moet er toch een bepaalde e-mailmelding op aan staan?

En ja, ik ben geabonneerd op de Product Updates.

Piet.

@Piet van der Vooren als de e-mailmeldingen allemaal op ‘uit’ staan, dan krijg je er inderdaad geen e-mail van 😄.

Ik heb Abonnementen nu aangevinkt. Is dat voldoende, @Marcia van KPN?

Piet.


Ik heb de e-mailmeldingen in de instellingen op uit staan. Maar daarbij staat niet een optie voor de updates, dus zou dat toch niet uit moeten maken? Of moet er toch een bepaalde e-mailmelding op aan staan?

En ja, ik ben geabonneerd op de Product Updates.

Piet.

@Piet van der Vooren als de e-mailmeldingen allemaal op ‘uit’ staan, dan krijg je er inderdaad geen e-mail van 😄.

Ik heb Abonnementen nu aangevinkt. Is dat voldoende, @Marcia van KPN?

Piet.

Dit is voldoende, je hoort nu weer notificaties te krijgen. 


Het gaat momenteel niet goed met de header van de website, zowel via de laptop/pc als op mobiel/tablet. We hebben het doorgegeven en hopelijk wordt het snel opgelost!

 

Oude bekende bug, lossen ze vast zo op 😜


Het gaat momenteel niet goed met de header van de website, zowel via de laptop/pc als op mobiel/tablet. We hebben het doorgegeven en hopelijk wordt het snel opgelost!

 

Oude bekende bug, lossen ze vast zo op 😜

Het duurt alleen weer eens weekendje.

Vreemd dat een partij zo groot als KPN geen policy heeft dat er op vrijdag geen zaken in productie genomen worden.


Ja ze moeten een ticket aanmaken en wachten, ik heb een forum bij  Invision Community dat gaat daar net zo. Ik doe het sinds een aantal jaar zelf de updates doorvoeren, zodat ik het eerst kan testen op onze te server voordat ik het op de live versie doorvoer.


Ik blijf het in de gaten houden wat die hearder betreft.


Het gaat momenteel niet goed met de header van de website, zowel via de laptop/pc als op mobiel/tablet. We hebben het doorgegeven en hopelijk wordt het snel opgelost!

 

Bedankt @Marcia van KPN, ik dacht al, wat is er nou weer aan de hand? Fijn om te weten dat het bekend is. En zoals altijd, het komt wel weer goed! 🤗


kpn.com vibreert ook weer.

De nikszeggende weekenddeal veroorzaakt dat.

 

 

Neem een kijkje via firefox als u het niet geloofd.


Dankjewel voor het doorgeven. Ik zie dat dit alleen in Firefox gebeurt. Ik ga dit doorgeven. Ik plak ook even een link naar je schermopname, wel zo makkelijk. 


Het gaat momenteel niet goed met de header van de website, zowel via de laptop/pc als op mobiel/tablet. We hebben het doorgegeven en hopelijk wordt het snel opgelost!

 

De storing is voorbij !  


Het gaat momenteel niet goed met de header van de website, zowel via de laptop/pc als op mobiel/tablet. We hebben het doorgegeven en hopelijk wordt het snel opgelost!

 

De storing is voorbij !  

Nee, nog niet.

De KPN header ligt half over het forum heen, de menu knop doet het niet en de KPN header verdwijnt ook niet bij scrollen.


Bedankt KPN, ik kan het overzicht weer bereiken! 🤗


Ik mis een paar knopjes in die header. Bij Firefox het beste te zien, maar in MS Edge zie je niks.

 

Firefox
MS Edge

 


Ik mis een paar knopjes in die header. Bij Firefox het beste te zien, maar in MS Edge zie je niks.

 

Firefox
MS Edge

 

Yup hier ook! (firefox)

 


En ik mag toch hopen dat die KPN header weer automatisch verborgen gaat worden bij scrollen want zo'n ruimtevreter is echt niet aangenaam op een telefoon of tablet.


Reageer