In dit topic horen we graag jouw ideeën, wensen en opmerkingen over de KPN Community! Ons doel is om de community voor iedereen zo gebruiksvriendelijk en waardevol mogelijk te maken. Jouw feedback speelt daarbij een belangrijke rol.
Wat kan je hier delen?
Bugs en technische problemen: Loop je tegen een probleem aan op de community (bijvoorbeeld fouten in de weergave, gebroken links, of traagheid van de site)? Meld het hier, zodat we ermee aan de slag kunnen.
Verbeteringen en suggesties: Heb je een idee om de community te verbeteren? Of zie je mogelijkheden om functies gebruiksvriendelijker te maken? We zijn benieuwd naar je ideeën!
Wensen: Mis je een specifieke functie of optie? Laat het ons weten, zodat we kunnen kijken of we dit in de toekomst kunnen realiseren.
Hoe werkt het?
Beschrijf je feedback zo duidelijk mogelijk. Als je een bug meldt, geef dan aan wanneer het probleem zich voordoet en welke stappen je hebt doorlopen.
Check de tabel of je feedback al is genoemd.
Bedankt dat je de tijd neemt om ons te helpen de KPN Community te verbeteren. We kijken uit naar jouw input!
Admin edit: 04-11-2024 update startbericht
Bladzijde 14 / 14
Was het bekend dat je met als mensen een reactie maken in het update stukje dat je niet naar het bericht gaat maar boven in blijft staan.
Je bedoeld bij de product updates dat je niet direct bij het bericht komt als je de link in de mail gebruikt. Dit is een bekend probleem al sinds het productupdates verhaal begonnen is volgens mij.
Het is best kansloos dat zoon groot bedrijf als Gainsight dit niet fixed voor KPN.
Ik denk dat er weer problemen zijn met de e-mails die vanuit het forum worden verzonden.
Ik mis emails van onderwerp waarop ik geabonneerd ben en Groepen waar ik op geabonneerd ben.
Het is niet de gehele tijd omdat ik van een deel wel bericht krijg.
Hmm, zijn het standaard dezelfde waar je geen bericht over ontvangt @MandersOnline? Of is er geen patroon in te ontdekken?
@Sanne van KPN Enigste patroon wat ik op dit moment zie is dat het uit de groepen lijkt te komen.
Ik kreeg wel netjes bericht dat je mij genoemd had, verder krijg ik maar 1 mail naar aanleiding van een reactie, omdat ik dit zo heb ingesteld staan, geen behoefte aan te veel mails.
Hoi @Sanne van KPN , ik had vandaag flink wat notificaties, dus iets missen doe ik niet direct.
Alleen viel me op dat wjb vanmiddag twee topics heeft aangemaakt in de modem en wifi groep en ik heb alleen van de tweede een notificatie “nieuw topic” gekregen, de eerste niet. Dat topic zag ik zelf pas later staan.
Hmmmm. Goed om te weten @MandersOnline en @RBxx, dank voor het toelichten! Willen jullie (en anderen) in de gaten houden of het morgen ook nog gebeurt? Puur om uit te sluiten dat het alleen vandaag niet lekker werkt.
Als jullie morgen (of later) ook merken dat niet van alles een mail binnenkomt, trek hier dan aan de bel. Dan trekken wij weer bij Gainsight aan de bel.
Ik kan bevestigen dat ik dit vermoedelijk bij dezelfde had als RBxx met het missen van één van die 2 notificaties. Naast dat ik dus niet op de hoogte ben gehouden over een reactie ergens op.
Uiteraard zal ik het zelf zo actief mogelijk in de gaten houden en mij weer melden als ik er weer een gemist heb.
Heel fijn @MandersOnline, dankje! Hoe meer specifieke voorbeelden we door kunnen zetten als dit morgen nog speelt, hoe beter. Dus alle details zijn welkom!
Ik zal de informatie zo goed mogelijk doorgeven, Indien gewenst wil ik zelf doorgeven vanaf welk bericht het was. Ik probeer ook te zorgen dat ik ook bij alle favorieten er voor te zorgen dat ik deze echt als gelezen heb staan, zodat bij nieuwe berichten ook echt de e-mails doorkomen. Echter krijg ik dan een tijdelijke blokkade omdat ik blijkbaar te veel data genereer in een korte tijd, dit is dan bij cloudfront.net.
Mijn eerste topic was een "gesprek" en mijn tweede topic was een "vraag".
Wellicht dat dat ook nog een rol speelt bij de analyse naar waarom van bepaalde berichten wel of geen notificaties ontvangen worden.
Dan kan ik nu alvast antwoorden dat het gesprek niet via mail werd gedeeld, wat op 7 november wel gebeurde, maar dat was in de groep voor TV+ App geplaatst.
Na weken zijn de icoontjes (bij mij) op Firefox weer hersteld!! Dank aan de (KPN) developers
Bij mij werken de icoontjes ook weer, maar alleen bij Firefox zagen we die gekke icoontjes, de Chromium gebaseerde browser gaven enkel witte plekken neer, maar ook daar waren de icoontjes weg.
Ik wilde net kijken naar mijn favorieten, waarvan ik dan meldingen krijg als er een reactie komt na mijn laatste blik op dat onderwerp, omdat ik nog bezig ben om alle meldingen in de gaten te houden of ze binnen komen, wat tot op heden weer goed lijkt te gaan, maar nu ben ik al mijn favorieten kwijt?
Ik had ongeveer kwartier geleden nog wel een bericht gehad dat iemand had gereageerd, dus dat lijkt nog wel te werken, maar ik weet zeker dat ik geen favorieten verwijderd heb.
Update: Nog even getest, als ik iets wil volgen lukt dat en na 2 seconde is dat weer weg.
Klopt, daar kreeg ik net al meer meldingen over. Ik heb het net naar de platformbeheerder gemaild zodat zij er naar kunnen kijken.
Ik denk dat het puur de weergave is en dat je favorieten er nog wel zijn. Ik krijg namelijk nog wel mailtjes van de topics die ik volg.
Klopt, daar kreeg ik net al meer meldingen over. Ik heb het net naar de platformbeheerder gemaild zodat zij er naar kunnen kijken.
Ik denk dat het puur de weergave is en dat je favorieten er nog wel zijn. Ik krijg namelijk nog wel mailtjes van de topics die ik volg.
Bedankt voor je snelle reactie @Jasper van KPN en ik ontvang inderdaad ook nog mailtjes, maar ik wilde graag kijken of ik van alles nog wat ontvang omdat ik daar kortgeleden problemen mee ervaarde in een groep, dat is nu wat lastiger na te gaan, maar ik wacht het rustig af .
De favorieten zijn weer terug! Het was inderdaad een weergave probleem, wat bij alle fora die het Gainsight platform gebruiken speelde.
Bedankt Jasper, ik zie ze inderdaad weer. Dat maakt ook mogelijk om te reageren op @Sanne van KPN het is in de betreffende groep rustig, maar alles kwam tot op heden door, dus denk dat het een klein hikje moet zijn geweest.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.