Skip to main content

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community
Toon eerste bericht

627 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36561 reacties
  • 22 februari 2025

2314 topics zijn de actieve topics van de afgelopen 29 dagen. 

wjb
Superuser
  • 74580 reacties
  • 22 februari 2025
Noordzee schreef:

2314 topics zijn de actieve topics van de afgelopen 29 dagen. 

Klopt en daar ging de oorspronkelijke opmerking van ​@Arjan van B toch ook over?

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16175 reacties
  • 22 februari 2025
Arjan van B schreef:

Trouwens:

10k precies, aangenomen dat dat te vertrouwen is

Ik zie daar ook 10k als totaal aantal staan inderdaad. In de meeste boards/categorieën staat het goed, maar alleen waar er ook meer dan 10.000 topics zijn wordt dat aangegeven. Jouw voorbeeld van KPN TV is er een van, ik zie het ook bij de Internet en Mobiel boards.

Bijna alsof die teller niet verder kan tellen dan 10k. Scherp opgemerkt ​@Arjan van B, dank je! Ik geef het door aan Gainsight.

PeterG
Superuser
  • 61086 reacties
  • 22 februari 2025

Waar staat die 10.000 topics?

In de rubriek KPN TV staat hier o.a.

28,726 Topics   250,491 Reacties

Wel met komma's ipv de punt zoals we die in Nederland gebruiken.

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1115 reacties
  • 22 februari 2025
PeterG schreef:

Mijn screenshot is van https://community.kpn.com/kpn-tv-11

Idem op de parent, https://community.kpn.com/kpn-tv-en-streaming-121

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16175 reacties
  • 22 februari 2025
PeterG schreef:

De onderste optie ​@PeterG, die gaat in alle 3 de categorieën niet verder dan 10k. Maar er zijn inderdaad veel meer topics. Bijna 4x zoveel in Internet zelfs.

Het is, ten opzichte van andere dingen, een klein iets. Maar het moet wel kloppen 🙂

wjb
Superuser
  • 74580 reacties
  • 22 februari 2025

@Jasper van KPN, Ga jij dan aan Gainsight vragen die comma's door punten te vervagen?

PeterG
Superuser
  • 61086 reacties
  • 22 februari 2025

Oh, daar………….

Is me in geen enkele rubriek tot nu toe opgevallen dat er een 'teller’ staat.

Behalve bij Recent natuurlijk want daar staat al die andere informatie ook niet boven die je afleidt.

En de Sticky’s scroll ik sowieso door. Die ken ik wel 😅

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16175 reacties
  • 22 februari 2025
wjb schreef:

@Jasper van KPN, Ga jij dan aan Gainsight vragen die comma's door punten te vervagen?

Laten we eerst zorgen dat het juiste aantal wordt weergegeven, dat het functioneel werkt. Mogelijk kunnen we de opmaak daarvan zelf aanpassen. Ik kan het nu niet vinden maar daar kunnen we komende week naar kijken.

wjb
Superuser
  • 74580 reacties
  • 22 februari 2025
Jasper van KPN schreef:
wjb schreef:

Laten we eerst zorgen dat het juiste aantal wordt weergegeven, dat het functioneel werkt. Mogelijk kunnen we de opmaak daarvan zelf aanpassen. Ik kan het nu niet vinden maar daar kunnen we komende week naar kijken.

Maar, zoals ​@PeterG al aangaf, het juiste aantal wordt bovenaan de pagina al goed weergegeven alleen staan er comma's als duizendtal scheidingstekens i.p.v. punten.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 303 reacties
  • 24 februari 2025

Soms heb je van die dagen dan zit je een beetje nutteloos te klikken op de KPN website en blijkt het toch nuttiger te zijn dan je denkt.

Ik kwam op de volgende pagina iets tegen: https://www.kpn.com/service/ugs/kpn-id

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15458 reacties
  • 24 februari 2025

Goed gevonden ​@MandersOnline, ik geef m door!

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 303 reacties
  • 24 februari 2025

Ik zou toch nogmaals willen vragen of ze kunnen kijken naar die verboden toegang ellende de 403 pagina's. Ben net bijna 20 minuten bezig geweest om totaal 7 pagina's maximaal bekeken te hebben en 1 bericht te kunnen plaatsen op de community.

Op het moment dat ik dan geblokkeerd ben via de computer en ik ga via mijn telefoon via een simkaart van mijn werk op het Vodafone netwerk naar deze community dan is er helemaal niets aan de hand, maar op de computer blijf ik minuten lang wachten tot ik eindelijk iets kan doen.

PeterG
Superuser
  • 61086 reacties
  • 24 februari 2025

Om gek van te worden momenteel.

403, the request could not be satisfied

en

Something's gone wrong 

Waardeloos.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4398 reacties
  • 26 februari 2025

Via deze pagina bezoek ik eigenlijk altijd het forum maar die toont nu hetzelfde als mijn favorieten -> helemaal niks

PeterG
Superuser
  • 61086 reacties
  • 26 februari 2025

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4398 reacties
  • 26 februari 2025

Hier ook 😃

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik zie je berichtje wat laat ​@Ik_Combineer. Goed om te lezen dat 't weer werkt! We hadden hier vanochtend ook even issues, maar die waren snel weer verdwenen. Merken jullie toch iets, roep dan natuurlijk gerust 😊

wjb
Superuser
  • 74580 reacties
  • 16 maart 2025

Ik hoop oprecht dat Gainsight het "meldingencentrum" nog zal aanpassen zodat niet van elke reactie binnen een topic een melding gemaakt wordt maar alleen van de eerste reactie sinds het laatste bezoek aan dat topic.

In het onderstaande screenshot zie je drie meldingen maar de laatste twee zou ik dus niet willen zien.

Van die laatste twee reacties krijg je ook geen emailnotificatie en dat is mijns inziens precies hoe het meldingencentrum ook zou moeten werken.

Daarnaast zou ik willen dat een melding automatisch op gelezen gezet wordt als het topic ondertussen bezocht is.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3521 reacties
  • 17 maart 2025

Suggestie:  Geef de mogelijkheid om, naast een “like” te geven, ook nog APART een “dislke” te kunnen geven aan een antwoord/post.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36561 reacties
  • 17 maart 2025
WMG-N schreef:

Suggestie:  Geef de mogelijkheid om, naast een “like” te geven, ook nog APART een “dislke” te kunnen geven aan een antwoord/post.

Dat lijkt mij een nogal negatieve insteek. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Waarom zou je een dislike knop willen hebben ​@WMG-N? Ik denk dat ik de bedoeling erachter wel snap, maar ik denk persoonlijk dat 't (letterlijk) geen positief effect geeft. Het is beter dat men een berichtje schrijft als reactie, met (hopelijk) een onderbouwing van waarom ze het ergens niet mee eens zijn of iets niet leuk vinden. Alleen dan kunnen we er iets mee. Met puur en alleen dislikes kun je alleen gissen naar wat de reden ervan is. 

Ik weet daarnaast ook niet of de mogelijkheid er is op het platform, maar dat is iets anders.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3521 reacties
  • 17 maart 2025

@Alexandra van KPN 

@wjb 

Er zijn gewoon posten die om zo'n “dislike” knop vragen. Dan wil graag een reactie plaatsen maar heb ik gewoon HEEL VEEL moeite om mijn taalgebruik “beschaafd” te houden (zoals ook vandaag en gisteren). En dan zou een “dislike” knop een “gulden middenweg” kunnen zijn.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Als een post veel moeite kost om daar op een normale constructieve manier op te reageren, is het mijn mijns inziens verstandiger om dan maar niet te reageren of indien het echt de spuigaten uitloopt op de reportknop te drukken. 

Een dislike knop draagt niet bij aan een fijne gezellige constructieve community. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7088 reacties
  • 18 maart 2025
wjb schreef:

Ik hoop oprecht dat Gainsight het "meldingencentrum" nog zal aanpassen zodat niet van elke reactie binnen een topic een melding gemaakt wordt maar alleen van de eerste reactie sinds het laatste bezoek aan dat topic.

Ja, dat hoop ik ook ​@wjb!

wjb schreef:

Daarnaast zou ik willen dat een melding automatisch op gelezen gezet wordt als het topic ondertussen bezocht is.

Ik heb nagevraagd of dit geïmplementeerd kan worden. 

Reageer