Skip to main content

Goedenavond . 

 

Mijn A415 huistelefoon werkt niet na aansluiten van de nieuwe Fritzbox7590 . Hij knippert basis .Als ik naar mijn  huis nummer bel met mijn  mobiel hoor ik op mijn mobiel  dat hij belt en na 2 keer wordt het afgebroken . 

Hallo @Marita Rupke van Riet , is die FB in eigendom of gehuurd van KPN?

Indien het laatste,  dan heb je ook een telefoonnummer van de speciale helpdesk die daarvoor bestaat bij KPN

 


Je zal waarschijnlijk je toestel opnieuw moeten aanmelden, druk op het modem Connect/WPS in zodat de lampjes gaan knipperen, nu kan je het toestel vanuit het telefoonmenu aanmelden bij je modem, lukt dit niet dan even de telefoon terug zetten naar fabrieksinstellingen. 


Goedenavond . 

 

Mijn A415 huistelefoon werkt niet na aansluiten van de nieuwe Fritzbox7590 . Hij knippert basis .Als ik naar mijn  huis nummer bel met mijn  mobiel hoor ik op mijn mobiel  dat hij belt en na 2 keer wordt het afgebroken . 

Als het een Dect toestel is kijk hier:

https://nl.avm.de/service/knowledge-base/dok/FRITZ-Box-7360-int/136_Draadloze-telefoon-bij-FRITZ-Box-aanmelden/


Dank jullie voor de antwoorden het is mij niet gelukt . ik ga morgen even contact opnemen met xs4all. 


Dank jullie voor de antwoorden het is mij niet gelukt . ik ga morgen even contact opnemen met xs4all. 

Prima idee, bij XS4ALL wordt je, zo is mijn ervaring, snel en goed geholpen: 

Heeft u vragen? Neem dan contact met op via telefoonnummer 020 398 76 66. We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur.

@Marita Rupke van Riet , heb je je telefoonnummer wel geregistreerd IN de FB7590? zie onderstaande afbeelding,

 


Dank jullie voor de antwoorden het is mij niet gelukt . ik ga morgen even contact opnemen met xs4all. 

Prima idee, bij XS4ALL wordt je, zo is mijn ervaring, snel en goed geholpen: 

Heeft u vragen? Neem dan contact met op via telefoonnummer 020 398 76 66. We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur.

@Marita Rupke van Riet , heb je je telefoonnummer wel geregistreerd IN de FB7590? zie onderstaande afbeelding,

 

Ja de telefoonnummers staan geregistreed .


Inmiddels 3 uur aan de telefoon gezeten met een zeer vriendeklije  medewerker xs4all. Maar probleem niet opgelost na alles geprobeerd te hebben . Er zit een fout ,er wordt doorgeschakeld op de een of andere manier terwijl dit uit staat . 

We wachten af .


Inmiddels 3 uur aan de telefoon gezeten met een zeer vriendeklije  medewerker xs4all. Maar probleem niet opgelost na alles geprobeerd te hebben . Er zit een fout ,er wordt doorgeschakeld op de een of andere manier terwijl dit uit staat . 

We wachten af .

@Marita Rupke van Riet . Nog even een open deur intrappen: staat een mogelijke doorschakeling in 'mijn KPN' ook uit? 


Ja dank je voor het mee denken .


Hallo @Marita Rupke van Riet, is het probleem inmiddels opgelost? 


Nee, het probleem is nog niet opgelost .

 


Wil je jouw profiel eens invullen? Dan kan ik in de KPN systemen kijken naar de status. 


Krijg melding stuur geen persoonlijke gegevens .

Profiel gedeeltelijk ingevuld .

XS4all is er mee bezig mischien hoor ik morgen wat uiterlijk Maandag zeiden ze .


Krijg melding stuur geen persoonlijke gegevens .

Hallo @Marita Rupke van Riet in het privé-deel van je profiel kun je je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN invullen, alleen zichtbaar voor KPN-moderator en niet voor medeforumleden.


Het werkt weer gelukkig .


Het werkt weer gelukkig .

Ben toch wel nieuwsgierig naar de oorzaak @Marita Rupke van Riet . Kun/wil je dat met ons delen? 


Hij belt en ik kan gebeld worden , maar als ik zelf met mijn mobiel bel krijg ik als hij binnen 2x overgaat een melding op mijn modiel met  doorschakelen met voorwaarde actief .en wordt de oproep beeindigd. Ook als ik gebeld wordt en neem niet gelijk op binnen 2 x overgaan is het weg .Ook bij de beller 

 

 


Net weer aan de telefoon gezeten ,alles in de Fritzbox staat goed . Het zou kunnen dat het in het basis station van mijn telefoon zit  dat moet ik nu gaan uitzoeken .Automatisch doorschakelen stond waarschijnlijk aan. 

Bij de oude fritzbox stond de huistelefoon op het basis station aan gemeld en , nu met de nieuwe via dect . 

Ik wil iedereen van xs4all bij de helpdesk hartelijk bedanken .😘