Skip to main content

al een week aan het bellen met Kpn   al 9 dagen geen tv en geen telefoon.

iedereen schuift het probleem al ik wordt niet terug gebeld 

Wie o wie kan me helpen dit op te lossen

Dat is buitengewoon vervelend en ongewenst.

Als je vast je gegevens invult in je forumprofiel voor de moderators dan geef ik je topic door als prio nadat je hier even aangegeven hebt de gegevens ingevuld te hebben. (onderaan formulier na invullen opslaan).


Hoi @Paula wessels. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je al een lange tijd geen gebruik kan maken van jouw tv en telefoon. Welke kleur hebben de lampjes op jouw Experiabox en heb je jouw Experiabox al eens gereset? Ik zie dat PeterG heeft gevraagd om jouw gegevens achter te laten in jouw KPN Forum profiel. Zou je dit alsnog willen doen? Dan kunnen wij het voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hoi @Paula wessels, we hebben niets meer van je gehoord. Is het probleem met je verbinding inmiddels verholpen?


Hoi @Paula wessels. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je al een lange tijd geen gebruik kan maken van jouw tv en telefoon. Welke kleur hebben de lampjes op jouw Experiabox en heb je jouw Experiabox al eens gereset? Ik zie dat PeterG heeft gevraagd om jouw gegevens achter te laten in jouw KPN Forum profiel. Zou je dit alsnog willen doen? Dan kunnen wij het voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

We hebben niet meer van je gehoord. Dus ik ga er vanuit dat een reset het probleem heeft verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan lees ik dat graag!


Nog steeds geen tv en telefoon

morgen komt de monteur voor de telefoon

tv afwachten!!


Wat vervelend dat het probleem nog steeds niet is verholpen. Ik hoor graag of onze monteur het probleem wel heeft verholpen.


Ik heb al een tijdje niets meer van je gehoord. Heeft onze monteur het probleem kunnen verhelpen?


Ik heb al een tijdje niets meer van je gehoord. Heeft onze monteur het probleem kunnen verhelpen?

We hebben nog steeds niets van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het probleem is verholpen. Anders weet je ons te vinden.