Skip to main content

Ik wil graag het huidige Alles in 1 thuis standaard omzetten in een Hussel Internet Abonnement en daarnaast nieuwe/andere opties kiezen.

Bij het online omzetten wordt gevraagd naar opties behouden. Ik heb al een vast nummer bij KPN en wil dat graag behouden en dat kost dan € 2,- per maand.

Later wordt bij het onderdeel bellen gevraagd naar vaste telefoonnummers: “telefoonnummer bestellen of overzetten”. Als ik dit aanvink, dan wordt er aangegeven dat dit alleen maar telefonisch kan?

Hoe kan ik het huidige abonnement nu op de juiste manier (laten) omzetten?

Hallo @Fromdowntown ,

Ik zou online geen risico nemen. Als je dadelijk ineens jouw nummer kwijt bent, kost dat weer heel moeite om dat nummer terug te krijgen. 

Dan kun je beter voor het omzetten naar het gewenste abonnement bellen naar 0800-0402. 
(Inspreken "Ik wil een medewerker spreken") 

 

Een alternatief is de chat. 

De chat bereik je via : KPN Service en Contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’  

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Gebeld en telefonisch prima geholpen! Bedankt! 👍🏻


Helemaal mooi👍, en graag geholpen natuurlijk.


Helaas bij mij niet goed gedaan voor dezelfde pakketwijziging. Ging voor de hoogste snelheid (1000MB down en 500 MB down). Volgens KPN medewerker die mij hielp was het alleen kwestie van aan aanpassing  en hoefde ik verder helemaal niets te doen. Ook zou ik geen nieuw apparatuur ontvangen. Dit was voor mij de reden om over te stappen. Had de medewerker uitgelegd over mijn inrichting thuis. De verhoging zou automatisch plaatsvinden. Daarna kreeg ik de bevestiging met de overeenkomst en zag dat al mijn voordelen waren verdwenen. Meteen gebeld naar 0800-0402 en kreeg ik te horen dat het een heel nieuw pakket is (niet doorgegeven door KPN medewerker). Niet snel daarna kwam het e-mailbericht binnen met de pakketwijziging. Tot mijn verbazing zou ik nieuwe apparatuur krijgen. Ik heb vervolgens weer gebeld. Vol verbazing kreeg ik te horen dat ik een nieuwe modem en router zou ontvangen en dat er ook een monteur moet langskomen. Ook dit is mij helemaal niet verteld. Bij mij thuis is alles geïnstalleerd door de IT-engineer van het bedrijf. Ik moet dan ook een planning maken en onder de huidige omstandigheden niet mogelijk op korte termijn. En aangezien wij thuis werken is uitval van internet totaal optie als de modem/router niet geprogrammeerd kunnen worden.. Heb besloten om mijn bestelling te annuleren en heb dit meteen gedaan. Bestelling is geannuleerd, maar de levering van het apparatuur kan niet worden tegengehouden.  Heb in het verleden ook bij KPN gewerkt, maar de klantenservice is heel teleurstellend. Informatie niet volledig en totaal verkeerd. En betreft alleen een pakketwijziging? Zo makkeljik…..


Reageer