Skip to main content
Antwoord

Belgegevens van 1 dag geleden inzien

• June 2, 2021
  • 7 reacties
  • 245 keer bekeken

waar kan ik de belgegevens van gisteren inzien van de vaste lijn?

Beste antwoord door RBxx

@Elsaa

De uitgaande gesprekken vind je op de volgende factuur. 

Heeft jouw toestel een belgeschiedenis? Dan vindt je de nummers daar. Ook de inkomende gesprekken, die sowieso niet op de factuur staan. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 2, 2021

@Elsaa

Heeft jouw toestel een belgeschiedenis? Dan vindt je de nummers daar. Ook de inkomende gesprekken, die sowieso niet op de factuur staan. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 3, 2021

Beste Ruud,

Dank voor je antwoord. ik zie dat ik nog wat preciezer had moeten zijn in mijn vraag ;-); het gaat me om de gemaakte belkosten van eergisteren naar een bepaald nummer. Is dat ergens te vinden, of pas op de volgende factuur?

Groet, Elsaa

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 3, 2021

Niet de gemaakte kosten maar het aantal belminuten in een van de menu's van de Experia Box modem/router gekoppeld aan de “VOIP” telefoniegegevens.    http://192.168.2.254

Vanuit die belminuten zijn de gemaakte kosten bij benadering terug te rekenen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 3, 2021

…. het gaat me om de gemaakte belkosten van eergisteren naar een bepaald nummer. Is dat ergens te vinden, of pas op de volgende factuur?

Ja @Elsaa daarvoor zal je ook moeten wachten op de volgende factuur. Je kan wel een schatting doen op basis van de gesprekstijd.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 3, 2021

Dank!

• Nieuwkomer
  • July 11, 2022

@Elsaa

Dat valt tegen. Bij XS4ALL kon je dat wel bijna onmiddellijk zien. Zowel binnenkomend als uitgaand. Onhandig

• July 11, 2022

Hallo @MargaW , afhankelijk van het modem dat je hebt, kun je ook een aantal in- en uitgaande gesprekken terug vinden binnen je modem bij de rubriek vaste telefonie.