Op mijn vaste lijn kan ik niet meer gebeld worden en kan zelf ook niet bellen. Na opnieuw opstarten modem helaas nog steeds hetzelfde probleem. Dit is na de up date van de up date van woensdag op donderdag nacht. Kpn zegt niks te kunnen vinden alles werkt na behoren maar helaas is dat niet zo heeft iemand een tip wat ik kan doen.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wat krijg je als je zelf belt?
Check via MijnKPN eens of er doorschakelingen actief zijn op je vaste nummer. Die kun je daar dan ook uit zetten / aanpassen.
Ik krijg gelijk een in gesprek toon. Woensdag deed de telefoon het nog en donderdag ineens niet meer.
Ben al 3 dagen bezig om dit te herstellen maar hè ligt aan mij blijkbaar geen idee wat er aan de hand kan zijjn maar van de kpn kant is niks mis erg vaag.
Phone poort 2 al geprobeerd?
Hallo
Hier hetzelfde, woensdag op donderdag de update gehad en vanaf donderdag dus geen telefoon meer.
Na een herstel naar fabrieksinstellingen stond de telefoon wel weer geregistreerd en ging bellen weer (in- en uitgaand). Na een herstart (opstarten van stroomloos zonder reset of fabrieksherstel na wat wifi-instellingen aangepast te hebben) was de registratie van de telefoon weer verdwenen (net als alle andere instellingen, daar zijn al wat meer draadjes over afgelopen week).
Weer een keer fabrieksherstel en de telefoonregistratie is weer terug, maar als de modem dan weer een keer stroomloos is, zijn de instellingen en telefoonregostratie weer weg.
Experia gereset naar fabrieksinstellingen vanuit de KPN website:
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box Item “Laat ons je modem resetten”. Dit was de makkelijkste manier. Hierna functioneerde de vaste telefoon weer normaal, als vanouds.
Helaas na meerdere keren resetten door kpn en mijzelf lukt het nog steeds niet nu ook geen tv meer lekker handig. Maar het ligt niet aan de up date van woensdag op donderdag maar meedere mensen ondervinden dit probleem blijf het vreemd vinden
Goedenavond
Wat is de huidige stand van zaken, spelen de problemen nog steeds of is er inmiddels een oplossing? Indien nog nodig, denk ik ook graag met je mee. Je hebt hier ook al contact over gehad met onze helpdesk?
Het is eindelijk na meedere keren resetten. Je bent wel machteloos.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.