Skip to main content

Waar kan ik binnen Mijn KPN de bundel Onbeperkt Nederland voor 9,99 euro aanzetten? Ik zie niet hoe dat moet. Ik heb wel een vaste telefoon maar zonder bundel tot nu toe

 

Dank voor je reactie. Ik heb alles het duurst dus ook hussel 1gb up en down en alle pakketten dus ik zal eens bellen. Toch raar dat ze online niet de mogelijkheid geven om dit simpel aan te zetten voor 10 euro. Mvg paul 


Ik ga dit niet allemaal na lezen maar ik krijg sterk de indruk dat KPN de optie voor onbeperkt bellen in Nerderland voor 9.99 voor ons klanten verstopt. Waarom zo moeilijk?? Waar is die instelling?????


Nee hoor dat staat gewoon in mijnkpn. Maar het kan alleen met de nieuwste abonnementsvorm. Heb je nu een alles in i abonnement dan kan het niet. Je zal dan over moeten stappen naar een Hussel abonnement.  Is vaak ook iets goedkoper. 


Belonbeperkt Nederland is alleen beschikbaar als je het Hussel abonnement hebt, @uberprutser . Dus niet met Alles in 1 of internet&tv.

Psst, als je een mobiel Hussel abonnement hebt is dat veel voordeliger. Met onbeperkt bellen/ sms in en naar de hele EU voor maar 1 euro per maand extra.


Ik heb nu internet en vast bellen. De kosten voor bellen lopen soms behoorlijk op. Misschien is het tijd om afscheid te nemen van de vaste lijn. Ik gebruik geen tv van kpn en daar heb ik ook geen interesse in. Maar betere WiFi zou wel prettig zijn. In de schuur en tuinhuisje valt het ontvangst wel eens weg. Ik zal maandag wel even met de kpn bellen en vragen wat er mogelijk is.


Tja, als je alleen al niet meer belt met de vaste.…

Zelf bel ik al 10 jaar uitgaand alleen met de mobiel met abonnement. In verband met de bundel heel veel goedkoper dan bellen met vast. 


@uberprutser als je op die plekken goed wil hebben zal je een utp kabel moeten leggen naar die plek.  Daar kan je dan een wifi versterker aan doen.


Even dit: Onder overige tarieven en Extra opties en abonnementen bij Vast Bellen. Staat niets over hussel. Ik zou verwachten dat ik de optie bel onbeperkt Nederland gewoon zou kunnen aan zetten.

https://www.kpn.com/thuis/tarieven.htm#tarieven

Ik durf niet te veel te wijzigen omdat ik bang ben in de problemen te komen.


"Niets over Hussel"

Tja, logisch. Vast bellen maakt deel uit van alle abonnementen. Ook het oudere Alles in 1 en internet&... abonnement. 

Enige verschil zit in Belonbeperkt avond en weekend bij alles in 1 en internet&.…

En Belonbeperkt Nederland bij Hussel. 

Goedkoopst ben je uit door de mobiel die je vaak toch al hebt te voorzien van abonnementje met onbeperkt bellen voor de hele EU. Zo'n abonnement, wat ook Hussel heet, is maar 1 euro per maand meer dan die met beperkte belbundel. 

1 euro onbeperkt hele EU mobiel

10 euro onbeperkt alleen Nederland vast 

Tja.…

Zowel bellen naar vaste als naar mobiele nummers zit in de bundel. 

Maar goed. Alleen als je je huidige ( vaste) abonnement omzet naar het huidige Hussel kun je voor het vaste nummer beschikken over Belonbeperkt Nederland. 


Tja, de kpn zou er ook voor kunnen kiezen om dergelijke info duidelijk en makkelijk toegankelijk op hun site te zetten.