Skip to main content

Beste KPN,

Ik wil graag BelOnbeperkt avond & weekend uitzetten. Ik bel en betaal voortaan liever per minuut. Het lukt mij niet om dit via MijnKPN te regelen. 

Ik hoor het graag!

JNOLD

 

Hoi @JNOLD, dat moet geen probleem zijn! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Met dit probleem worstelen veel KPN abonnees. KPN bood eerder de mogelijkheid om Bellenonbeperkt Altijd met de daarbij behorende verschillende keuzes via "Mijn KPN” snel en gemakkelijk online zelf te regelen. (aan- of uitzetten) Men ontving zelfs nog een bevestiging van deze aanpassing/wijziging per email. Nu is dit ineens online niet meer mogelijk en de klant is hierover niet ingelicht en zorgt dit voor verwarring. Wordt de allerhoogste tijd dat KPN deze optie weer online via "Mijn KPN” ter beschikking stelt. Niet netjes van KPN om dit zo maar te schrappen en de klant in het duister te laten tasten.


Deze functie is niet geschrapt @WillemuBr, je zou dit gewoon via je MijnKPN moeten kunnen wijzigen. Waar loop je precies tegenaan? 
Als je wilt kan ik het ook voor je wijzigen maar daarvoor heb ik nog wel je gegevens nodig.

 

Edit: ik krijg net te horen dat het inderdaad momenteel niet mogelijk is dit zelf te wijzigen, we zijn dit aan het onderzoeken


Beste Thomas,  Het telefonisch laten uit- of aanzetten van Belonbeperkt Altijd door een KPN medewerk(st)er heeft mij ook al verscheidene malen de nodige problemen opgeleverd omdat je er zelf geen controle op hebt of het wel of niet is uitgevoerd door de betreffende collega. KPN moet haar klanten tijdig op de hoogte stellen indien er in "Mijn KPN” wijzigingen zijn aangebracht waar zelfs KPN medewerkers zoals u niet van op de hoogte zijn. Dit zorgt alleen maar voor verwarring, frustratie en onvrede. Het wordt de hoogste tijd dat KPN deze optie online via “Mijn KPN” weer snel ter beschikking stelt en beter met zowel haar klanten en KPN medewerkers communiceert.