Hallo,
Voor mijn nostalgisch hoekje wil ik graag een oude munttelefoon aansluiten.
Voor een tweetal munt telefoons (PTT Coinvox 12 en 22) ben ik op zoek naar documentatie of informatie over de werking/aansluiting. Ik heb een Homevox 1-5F centrale en een pulse-toon vertaler waarop een Kimus 1 kwartjes telefoon is aangesloten, die doet het wel. De Coinvox toestellen gaan beiden wel over als ik ze bel (intern), maar het gesprek komt niet tot stand na opnemen. Het display gaat niet aan, munten vallen direct in de teruggave bak. Misschien een aarde probleem? Ik heb geprobeerd de aarde aan te sluiten op de aarde in mijn huis, dat helpt helaas niet.
Kunt u mij helpen, is er wellicht nog een handleiding beschikbaar, of informatie over hoe deze munttelefoons aan te sluiten?
Met vriendelijke groet,
Stefan
Beantwoord
Coinvox 12 & 22 munttelefoon aansluiten
Beste antwoord door Toine68
Hallo Luitjes. Ik heb hier een coinvox 12 incl beschrijving en gebruikershandleiding. Als iemand een kopie zou willen laat maar weten. Scan ik hem een keer in.
Groet
Bekijk origineelGroet
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.