Skip to main content

Hallo medeforum leden, en moderators

Ik hoop van jullie advies te krijgen, ik zit namelijk met het volgende

Ik wil mijn huistelefoon doorschakelen naar mijn mobiel, voor 1 persoonlijk iemand, die mij steeds lastig valt op de huistelefoon.

Ik heb de persoon al geblokkeerd op mijn mobiel.

Op de huistelefoon heb ik al de procedure gevolgd, *21 etc, alleen lukt dat niet.

Ik wil ook als die persoon belt, de telefoon niet eerst 2x overgaat, dan blijft de telefoon s,nachts overgaan, appen doet ze al 70 a 80x op een dag, ook daar is die persoon al geblokkeerd, en als ze me nog steeds kan bellen op de huistelfoon krijg/heb ik dat zelfde patroon

Dus hoe kan ik mijn huistelefoon doorschakelen naar mijn mobiel, zonder dat de huistelefoon overgaat, en ik niet meer lastig gevallen word

Dank alvast voor jullie hulp en reactie,s

Met een vriendelijke groet van mij

@PeterG

JA PETER VOLGENS MIJ WEL

DANK VOOR JE REACTIE

GROETJES VAN MIJ


Beste @Chicka, ik zie dat er 4 telefoonnummers geblokkeerd zijn en ben benieuwd of degene waar het om gaat, hier tussen staat. Wil je mij in een privébericht sturen om welk telefoonnummer het nu gaat, waar jij nog door lastig wordt gevallen?


@Marcia_ 

DOE IK KANJER, FIJN DAT JE ME WILT HELPEN 🙂 

GROETJES VAN MIJ


@Chicka en ik hebben een en ander doorgesproken en we gaan er vanuit dat de blokkade nu zijn werk doet. Zodra zij onverhoopt toch weer lastig wordt gevallen, meldt zij zich weer bij mij!


@Marcia_ 

DANK VOOR JE GOEDE HULP KANJER 😊