Skip to main content
Antwoord

FRITZ!Box neemt vaste nummer niet mee na overstap naar glasvezel

• September 20, 2022
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Hoe is dit opgelost?

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @Pjotter K! Ik heb geen direct antwoord voor je. Ik wil je wel aanraden ons kennisbank artikel over de FRITZ!Box even na te kijken. En de wizard voor het installeren van je nummer te doorlopen. 

Als dat niet geholpen heeft, en je het modem via ons pakket afneemt, wil ik je aanraden 0800-0402 te bellen. Als je de FRITZ!Box via ons afneemt krijgt je automatisch een pakket erbij waardoor je recht hebt op extra hulp bij instellingen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 27, 2022

Hi @Pjotter K! Ik heb geen direct antwoord voor je. Ik wil je wel aanraden ons kennisbank artikel over de FRITZ!Box even na te kijken. En de wizard voor het installeren van je nummer te doorlopen. 

Als dat niet geholpen heeft, en je het modem via ons pakket afneemt, wil ik je aanraden 0800-0402 te bellen. Als je de FRITZ!Box via ons afneemt krijgt je automatisch een pakket erbij waardoor je recht hebt op extra hulp bij instellingen. 

• September 27, 2022

Hallo @Pjotter K als je het originele modem van KPN aansluit, werkt de telefoon dan wèl?