Skip to main content

Zucht. Wil je een mail sturen naar KPN, kan je tot sint juttemis zoeken op de site.

Probleem: Mijn vaste nummers die ik geblokkeerd heb in de app, zijn na weken en weken later “zomaar” veranderd in ‘nummer onbekend’, dus wat heb ik er dan aan om een grote lijst van geblokkeerde nummers in te typen, wanneer ze tóch door KPN “verwijderd” wordt !?


Admin: topic aangepast i.v.m. huisregels

Wil je een mail sturen naar KPN, kan je tot sint juttemis zoeken op de site.

Uiteraard heeft KPN geen emailadres voor consumentenvragen, dat zou namelijk leiden tot veel, heel veel, meer tijd die besteed zou moeten worden om vragen te beantwoorden en dus zou je dan een aanzienlijk hogere prijs moeten gaan betalen voor jouw abonnement.

Mail is by far de minst efficiënte communicatiemethode in dit soort processen.

 

Kan je eens een screenshot plaatsen van wat je te zien krijgt bij die geblokkeerde nummers?

 

TIP: Kleine letters zijn prettiger te lezen en dat helpt de lezer. Daarbij is het ook zo dat mensen afhaken bij het lezen teksten die volledig in hoofdletters zijn opgesteld omdat dit als "drammerig" ervaren wordt. Doe jezelf een plezier en vermijdt dit gebruik van hoofdletters.


Gaat niet, ik heb alles gewist en ben weer opnieuw begonnen.

Heb 35 jaar bij kpn (geen hoofdletters, komt drammerig over aldus jullie mail)gewerkt in de techniek, ben tegenwoordig teleurgesteld wanneer ik als consument geholpen wil worden.

Tot de volgende poging 😕

 

 

 


Goedemiddag @van den eeden, via e-mail een vraag stellen daar doen we inderdaad niet meer aan. 

Uit jouw laatste bericht begrijp ik dat je alles nu opnieuw hebt ingesteld. Mocht dit issue terugkomen hoor ik dat graag. Eventueel met een schermafbeelding van hoe het er dan uitziet.