Ik heb voor mijn moeder een Amplicomms BigTel 1502 telefoon gekocht. Deze werkt prima alleen de nummerweergave bij inkomende telefoontjes werkt niet. (Ook niet voor bellers die in het adressenboek zijn opgeslagen). Contact opgenomen met bedrijf en kreeg volgend antwoord;
“Bedankt voor uw e-mail.
U heeft contact opgenomen met onze technische ondersteuning over een probleem dat u ondervindt met uw Amplicomms BigTel 1502.
Om het nummerweergave te krijgen op uw telefoon moet u contact opnoemen bij KPN om het " Beller ID " te activeren op uw telefoonlijn.
Als het goed geactiveerd is dan zou het moeten werken. Als dat niet zo is, dan is het een compatibiliteit probleem tussen uw telefoon en uw telefoonlijn.
Inderdaad, deze telefoon is een analoge telefoon die alleen compatibel is met analoge telefoonlijnen.
Als uw telefoonlijn digitaal is, dan kunt u meerdere problemen krijgen, zoals het nummerweergave die niet werkt. Dan adviseren wij u om het telefoon terug te sturen.
U kunt uw provider bellen en vragen als uw telefoonlijn digitaal of analoog is.”
Kunnen jullie mij evt. verder helpen?
Nummerweergave heeft het altijd gedaan op haar oude telefoon.