Skip to main content

Ook ik heb hetzelfde probleem met de vaste telefoon.
Om de haverklap valt de verbinding uit. Mensen die ons bellen horen dan de in-gesprek-toon.
Het lampje op de router is dan uit. Even resetten en dan doet-ie het tijdelijk weer, totdat-ie weer uitvalt.
Erg irritant. Ik kan toch niet elke keer blijven resetten? Wat is er aan de hand?

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.
 

Ook ik heb hetzelfde probleem met de vaste telefoon.
Om de haverklap valt de verbinding uit. Mensen die ons bellen horen dan de in-gesprek-toon.
Het lampje op de router is dan uit. Even resetten en dan doet-ie het tijdelijk weer, totdat-ie weer uitvalt.
Erg irritant. Ik kan toch niet elke keer blijven resetten? Wat is er aan de hand?

Even bellen met 0800 0402 (24/7 bereikbaar bij geen diensten.

Zeggen dat je geen vaste telefoon hebt. KPN kan een nieuw initialisatie-signaal naar de modem sturen zodat de telefoon weer werkt @Rien-Ermelo 

 


Hi @Rien-Ermelo, welkom hier. 

Is het gelukt met de tip van Nomen om met ons te bellen? 


Tip: stel in ieder geval “doorschakelen bij in gesprek en onbereikbaar” in op je vaste nummer.

*67*mobielenummer# beltoets. Dit kan alleen als het werkt. Anders via de MijnKPN app.

Dan ben je vooralsnog in ieder geval niet onbereikbaar als het weer niet werkt. 

Zodra het weer werkt kan je dat weer uitzetten indien gewenst.

Heb je de Box12 modem? Zet deze dan minimaal 30 seconden uit. En niet uit en meteen weer aan.


Dank jullie wel allemaal voor het meedenken.
Heb contact gehad met KPN, en het modem KPN Box 12 moest vervangen worden.
Heb nu een nieuwe ontvangen, nu werkt alles weer prima.


Dank jullie wel allemaal voor het meedenken.
Heb contact gehad met KPN, en het modem KPN Box 12 moest vervangen worden.
Heb nu een nieuwe ontvangen, nu werkt alles weer prima.

Fijn om te lezen @Rien-Ermelo, en dankjewel voor de terugkoppeling hier.