Skip to main content

Goedemorgen,

 

omdat 088 van kpn via mobiel niet bereikbaar is doe ik het zo maar.

 

ik krijg volgende week glasvezel  internet, TV en vast bellen, gisteren heb ik netjes het pretpakket ontvangen. Ga je toch even kijken wat er in de doos zit.

Dan kom je tot de conclusie dat er geen vaste telefoon bij zit. nog wel besproken met de verkoper.

Bestelling is redelijk niet vlekkeloos gelopen, had en mooi makkelijke nieuw vaste telefoon nr gekregen en doorgegeven aan die dat nodig hadden om in geval dat we niet bereikbaar zijn via mobiel. kan altijd gebeuren toch 🙂 Werd ik verleden week  2 x gebeld of ik terug wilde bellen. kreeg toen te horen dat het nummer niet meer aan mij is toegewezen. omdat KPN “ in dit geval bedoel ik degene die de fouten maakt  en een ander die het netjes probeert de fout te herstellen.

Dus mijn vraag is

Wat wordt mijn nieuwe makkelijke nummer, en wanneer ontvang ik de vaste telefoon.

Alvast bedankt voor het meedenken en de service.

Dave

of komt er VOIP telefoon ??

Een vaste telefoontoestel ontvangt u niet, daar moet u zelf voor zorgen

Die kunt u veel te duur kopen bij KPN of goedkoper bij andere bedrijven.

 


ik weet wat er besproken is, ik stap toch niet over om nog meer geld uit te gaan geven.


Goedemiddag @Huppeldoos en bedankt voor je bericht!

 

Een mooi vooruitzicht dat je volgende week wordt aangesloten op ons glasvezelnetwerk. Het klopt echter dat er geen telefoontoestel in het pakket zit, deze dien je zelf aan te schaffen. Nu begrijp ik van jou dat je van de verkoper anders hebt begrepen; kun je aangeven hoe dit door de verkoper is geschetst?

 

Wat betreft het telefoonnummer; volgens de opdrachtbevestiging (van 13 januari) hebben de opdracht gekregen om een telefoonnummer mee te nemen en deze eindigt op 093 en dat lijkt inderdaad niet helemaal goed te gaan. Ik zie hier in de systemen staan dat het nummer dat je had opgegeven niet overeenkwam met het nummer dat je nog bij je huidige provider hebt lopen. Op dit moment kan ik nog niet inzien wat het nieuwe telefoonnummer wel gaat worden.

 


Hallo JanZ, wil niets mee verhuizen, afgesproken nieuwe anoniem nummer.  dat 093 is toegewezen door je collega, ik vond dat wel een nette nummer.  

Het verdere verloop is in opdracht gegaan/gedaan door kpn.

Bestelling is op 12-1-2022 gedaan.

mvg Dave


Klopt, ik heb je bestelling gevonden en zie dat je op 16 februari wordt aangesloten.  Mocht je in de tussentijd (en ook na die tijd natuurlijk!) ergens vragen over hebben laat het ons dan vooral weten :) 


Wat voor een type telefoon moet ik daar voor gebruiken :-)


Hier heb je een VOIP telefoon voor nodig! Deze kun je in onze winkels aanschaffen maar je kunt ze ook online bij een webshop bestellen :) 


@JanZ_ Je hebt toch geen VOIP toestel nodig, lijkt mij gewoon overkill hoor, de VOIP word al door de BOX 12 gedaan je hebt alleen een geschikt analoog toestel nodig.:thinking:

Of is er iets afgesloten wat ik niet weet??

Dus @Huppeldoos Naar gelang je wensen zijn, wil je een kabeltje of wil je in alle vrijheid op meerdere plaatsen een draadloos toestel van een houder kunnen afpakken is de keuze reuze.

Ikzelf ben een voorstander van Gigaset gebruik nu de A475 Duo, voor nog geen 50 euro twee goede toestellen met dect technologie.

 


Klopt hoor @Doornekamp33 , ik verwoordde het wat ongelukkig dus bedankt voor de toevoeging! Heb zelf in het verleden ook gebruik gemaakt van Gigasets en dat is inderdaad prima spul :) 


en die hebben zij in de kpn winkel, kan niet zo snel een iets vinden op kpn.nl


Via onze webshop is het mogelijk om een Giga Set te bestellen!

 

Laat je ons weten of dit is gelukt @Huppeldoos ?


Via onze webshop is het mogelijk om een Giga Set te bestellen!

 

Laat je ons weten of dit is gelukt @Huppeldoos ?

Hallo @JanZ_ kun je daar als particulier ook terecht?

en @Huppeldoos , denk erom dat op de zakelijke webshop de prijzen exclusief 21% BTW zijn.

 


Via onze webshop is het mogelijk om een Giga Set te bestellen!

 

Laat je ons weten of dit is gelukt @Huppeldoos ?

Hallo @JanZ_ kun je daar als particulier ook terecht?

en @Huppeldoos , denk erom dat op de zakelijke webshop de prijzen exclusief 21% BTW zijn.

 

Naar mijn weten moet dat gewoon kunnen ja! Ik heb in eerste instantie via de (reguliere) webshop gezocht en daar gezocht op de Giga Set; vervolgens werd ik doorgelinkt naar deze pagina (die inderdaad zakelijk is). Je kunt namelijk zonder account een bestelling plaatsen en dan betalen met iDeal, dus ik verwacht voor een particulier geen problemen om een Giga Set op die manier te bestellen. Pin me er niet op vast maar volgens mij zijn deze toestellen ook in de meeste KPN winkels te verkrijgen, zeker bij een KPN XL filiaal. Maar goede toevoeging trouwens wat betreft de btw, hier had ik even niet bij stil gestaan, my bad! 


@Huppeldoos , Je kan bij KPN idd wel een gigaset kopen denk.er alleen aan dat KPN geen telefoon verkoper is maar een provider die het erbij doet, net als de MediaMarkt je er effe een kabeltje bij aansmeert die veel duurder is dan bij een kabeltjes verkoper, dus kijk eens op bijvoorbeeld deze site ennkijk naar de prijzen, van goedkoop naar duur en dan met twee handsets.

https://www.bol.com/nl/nl/s/?searchtext=gigaset%20duo%20dect&suggestFragment=gigaset%20duo


Laat het weten hoe het afloopt, alvast bedankt :hugging:


Jij ook alvast bedankt! :grinning:


tijdelijk de ziggo Gigaset  gebruikt 🙂,

andere toestel komt volgende week binnen.

Mvg Dave :blush:


Waarom verwijs je @Huppeldoos  naar de zakelijke webshop, @JanZ_ . Dat is nogal duur, nóg duurder dan de consumenten webshop al is.

Dan beter gewoon een Gigaset bij Mediamarkt (fysieke winkel of internet) of via Bol.com. Daar heb je al duo-sets van af zo'n € 40,--.

Mediamarkt Gigasets (ook in de fysieke winkel)

Bol.com Gigasets.


tijdelijk de ziggo Gigaset  gebruikt 🙂,

andere toestel komt volgende week binnen.

Mvg Dave :blush:

Dus eigenlijk heb je geen toestel nodig, of is deze aan vervanging toe?


Wist niet dat die ook paste en werkte.

Gelijk wit besteld in de kleur van de KPN afstandbediening, was ook wel een beetje aan vervanging toe,

Ben goed geholpen in de kpn Winkel. en hier. :peace:

 


Fijn om te lezen @Huppeldoos en graag gedaan :)

Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag!