Skip to main content

Ik spreek hier uit hoofde van mijn moeder: zij is 102 jaar oud en woont in verzorgingshuis de Breedonk in Breda. Ze heeft vaste telefonie van KPN: ouderwets analoog uit de muur met zo'n rj11 kabeltje met een
BelVrij Weekend abo.

Sinds een paar dagen werkt haar telefoon niet meer (en het is niet de telefoon zelf of het kabeltje, dat hebben we gecheckt). Ik heb 3x klantenservice gebeld, en eigenlijk 3x hetzelfde antwoord gekregen: nl. dat zij in hun administratie noch het adres noch het telefoonnummer van mijn moeder kunnen vinden, en daarom verder niets voor mij kunnen betekenen. Terwijl ik Nota Bene wel een factuur van KPN heb met daarop èn telefoonnummer èn adres van mijn moeder! (ik kan een copy van die factuur meesturen, maar om voor de hand liggende redenen, doe ik dat liever in een PM of zoiets). 

Ik heb helaas ook geen klantnummer kunnen vinden: volgens jullie site zou die linksboven op de factuur staan. Nee dus.

Voor mijn moeder is die telefoon heel belangrijk want voor haar eigenlijk nog de enige manier om zelf contact te houden met familie en vrienden. Daarom hoopte ik dat een van de moderators hier eens naar kon kijken zodat Onsmoe weer normaal kan bellen en gebeld worden

 

Goedenavond @Arno van de Sanden, welkom op ons forum en wat klinkt Onsmoe toch lief (ik kende deze benaming voor moeder nog niet) :blush:! Goed dat je hier aan de bel trekt!

Wat gek dat haar klantgegevens niet terug te vinden zijn… Ik wil graag kijken of ik haar gegevens wel terug kan vinden en hoe we haar weer zo snel mogelijk telefonisch bereikbaar kunnen krijgen. Houdt er wel rekening mee, dat wij voor analoge telefonie een aparte afdeling hebben, dus onze mogelijkheden via het forum zijn beperkt, maar we doen onze uiterste best om je / jullie verder te helpen!


Wil je haar gegevens toevoegen in jouw Forum profiel? Alles wat je invult in de vakjes waar privé achter staat, is alleen zichtbaar voor de KPN moderators. Graag haar volledige naam, klantnummer, telefoonnummer, postcode en huisnummer en een seintje hier in dit topic als je dat gedaan hebt. Alvast bedankt!


Goeiemorgen Shyrin,

top dat je ons wilt proberen te helpen!

Ik heb in mijn profiel de gevraagde info ingevuld. Dat paste niet helemaal 1 op 1 in de vakjes, maar ik denk dat het wel duidelijk is. Zoals ik schreef heb ik geen klantnummer, maar heb wel bij ‘persoonlijke opmerkingen’ naam en adres van mijn moeder ingevuld, zoals op de factuur staat.

Maar misschien is het sowieso handig dat jij een copy van die factuur hebt? Daar staat iets meer info in, o.a. factuurkenmerk. Zodat je op basis van die gegevens kunt zoeken? Ik zie alleen niet hoe ik dat dan alleen aan jou zou kunnen sturen?

dank je & ik hoor graag van je


Hey @Arno van de Sanden! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ik heb het abonnement gevonden. De toevoeging op het huisnummer is  “K123*”. Oftewel Kamer 123*Als je dit op deze manier doorgeeft aan onze klantenservice komt het abonnement met telefoonnummer naar voren. Überhaupt van de zotte dat dit niet eerder geprobeerd is. 

Ik had je graag geholpen, maar gezien je moeder nog gebruik maakt van een PSTN verbinding, kan ik helaas niets betekenen. Wij hebben hier een aparte afdeling voor. Je kunt bellen met onze telefonische klantenservice. Zij verbinden je dan door met de PSTN afdeling.  

*123 is een voorbeeld. Het kamernummer van onsmoe blijft gelijk. 


okay, dank je Lisa,

ik ga dit morgenochtend meteen proberen!