Skip to main content

Gisteren verhuisd naar een verzorgingstehuis.

Vast nummer aangevraagd van mijn oude adres een paar maanden geleden. (Poosje crisis opvang gedaab) Daar had ik mijn contract opgezegd, maar is me toegezegd dat ik dat nummer weer kon terug krijgen.

Mijn zoon sluit alles aan. En wat blijkt, bel ik onder het nummer van de vorige bewoonster. Helemaal vervelend dat dit mijn overleden zus was. En dit terwijl mijn account wel het juiste nummer vermeld.

Wat nu ? Bellen naar kpn is moeilijk. Even in de wacht ?  Jaha, een half uur is niets. Mijn zoon gaat hart door zijn beltegoed heen zo.

Hallo @Oma Nellie ,

Jouw zoon kan morgen vanaf 8.00 (tot 20.00) weer naar 0800-0402 bellen. 
Dat is een gratis nummer, dus het saldo beltegoed zal niet verminderen. 


Hij heeft deze week al 3x aan de telefoon gezeten, en gemiddeld zo'n half uur per keer moeten wachten. Gelukkig gratis begrijp ik. Maar daar is het probleem niet mee opgelost. Ik wil graag mijn kinderen/kleinkinderen/achterkleinkindere, en achter achter kleinkinderen kunnen bellen.


Wat een rotsituatie @Oma Nellie 🙁

Ik zie dat jullie vanmorgen weer met ons hebben gebeld en dat er nu schot in de zaak zit, er komt maandag een monteur langs om het helemaal in orde te maken!


Monteur kon helaas niet eerder dan maandag. Maar we vertrouwen op een goede afloop. Ik zie er naar uit om mijn kinderen/kleinkinderen, achterkleinkinderen en achterachterkleinkinderen weer te kunnen bellen


Een monteur ter plaatse ?

Om het nummer te veranderen zal men in de systemen bij kpn moeten zijn, lijkt mij zo.

 Ik zie er naar uit om  . . weer te kunnen bellen

NB, de telefoon werkt nu toch wel ? Met een ander nummer dan.


Een monteur ter plaatse ?

Om het nummer te veranderen zal men in de systemen bij kpn moeten zijn, lijkt mij zo.

 Ik zie er naar uit om  . . weer te kunnen bellen

NB, de telefoon werkt nu toch wel ? Met een ander nummer dan.

Ja, maar misschien moet de monteur nog wat in een kastje of centrale aanpassen? Maar misschien is het wel eenvoudig gebeurd met een telefoontje van hem naar een operationeel centrum.


Probleem opgelost. De oude telefoon aansluiting moest nog worden omgezet naar een internet aansluiting.