Skip to main content

voor oude dame geprobeerd contact te krijgen met kpn voor een telefoonstoring.

Site doorgespit, ten einde raad een willekeurig nummer uit een naamloze lijst van veel gebruikte nummers gedraaid. Wachttijd, verbroken, opnieuw gedraaid, wachttijd. Kreeg storingsnummer. Hoera. computer vindt dat mijn eigen telefoon goed werkt. Was bekend, daar bel ik mee.

Contact gezocht onder “opzeggen van abonnement". Vriendelijke vrouw aan de lijn. Na suggesties die weer naar controle van mijn eigen telefoon leiden, toch doorverbonden met een echt mens!!!!. Modem blijkt onbereikbaar. Weer de zelfde onwerkbare suggestie. Na heen en weer praten eindelijk een oplossingsgerichte suggestie. Ga naar het storingsadres. Met ca 15 minuten zal ik worden gebeld om begeleid naar fout te zoeken.

Van 9.15 uur tot ca. 10 uur 45 bezig geweest om contact te krijgen, om ca. 7 (zeven) minuten het probleem op te lossen.

-Als 0800 0402 direct zichtbaar is op de site,

-Als je maar 15 tot 30 minuten hoeft te wachten tot er een echt mens aan de lijn komt,

dan zou er ca 30 minuten kpn-personeelstijd zijn bespaart, mij een berg ergernis en de sterke verleiding om van provider ye wisselen.

In mijn jeugd, rond 1960, werkte ik bij voorganger PTT. Een rampspoed als boven beschreven lijkt me toen ondenkbaar.

@whvdh Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat je zoveel moeite hebt moeten doen voor een (zo te lezen) vrij simpele oplossing. Wel fijn dat het nu opgelost is. 

Het klopt inderdaad dat je telefonisch contact kunt opnemen met 0800-0402.

Op de site proberen we je eerst digitaal te helpen, wat bij de meeste problemen ook lukt. Dit doen we om juist te voorkomen dat je lang in de wacht moet staan voor iets dat snel opgelost kan worden. 

In jouw geval ging dit helaas niet op. Ik zal dit signaal meenemen, zodat we dit in de toekomst beter kunnen doen.