Skip to main content

Op 2 februari 2022 is internet pas actief (terwijl ik op 18 januari al verhuisd was) maar  nog steeds heb ik niets gehoord over mijn nieuwe vaste telefoonnummer (verhuisd naar andere woonplaats)

hoe kom ik dit nieuwe nummer te weten.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Kijk eens of je gegevens kunt vinden in “Mijn KPN”:

https://inloggen.kpn.com

-→  producten  -→  Thuis  -→  linkerkant bijna onderaan:  “Informatie en instellingen”

Gegevens over je vaste telefoon.


Bedankt gevonden.

 

Er zou nog wel 20 euro korting gegeven worden omdat ik bij verhuizing bij KPN blijf maar dat is nog niet doorgevoerd zag ik


Daar zou een moderator/medewerker van KPN nog antwoord op kunnen geven hoe dat zit.
Ik ben slechts een klant, net al jij.  (Heb verder geen bemoeienis met abonnementen).


Hi @ElsBos69, welkom hier. 

Fijn dat je het gevonden met de hulp van Babylonia. 

Heb je wel een bevestiging gekregen van de verhuizing met de € 20.- per maand korting, of dat ook niet? 


Weet ik niet meer. Die brief zit in mijn archiefmappen in Outlook, maar die mappen zie ik niet als ik via webmail telfort opstart (wel heel lastig). De computer waar ik outlook via de taakbalk opstart doet het nog even niet. Verder is de korting niet van het maandbedrag afgegaan tot op heden.


Ik heb dit voor je nagekeken. Je zit dit niet op je laatste factuur omdat deze van januari is. Je verhuizing was begin februari gereed. Op de volgende factuur zal je dus de korting ook zien. 


het klopt helemaal wat u zegt Alex  Ik heb kontakt gehad met een medewerker van kpn 

het probleem met de vaste telefoon kon niet verholpen worden  ik kon wel bellen maar niet gebeld worden  dus uiteindelijk de vaste telefoon  maar opgeheven  wel jammer 


wat betreft die 20 euro klopt het


probleem vaste telefoon had een monteur moeten komen dat werd me te duur vandaar de oopzegging echt nodig is een vaste telefoon niet


Dat is inderdaad jammer, ik had anders ook graag een poging gedaan om het op te lossen. Maar als het toch niet werd gebruikt laten we het zo. 


jammer dat ik u dan niet heb gesproken.

heb ook nog een probleem met outlook als ik die via telfortwebmail opstart zie ik geen archiefmappen en verzonden emails  knap lastig

heb ik net ook op het forum gezet


het probleem met de vaste telefoon kon niet verholpen worden  ik kon wel bellen maar niet gebeld worden  dus uiteindelijk de vaste telefoon  maar opgeheven  wel jammer

…...

probleem vaste telefoon had een monteur moeten komen dat werd me te duur

Monteur te duur??

Dat is een probleem van KPN zelf.  Die moeten gewoon werkzame diensten opleveren.
Ofwel gewoon kosten voor "KPN".

Maar wel frappant dat KPN als telecom gigant dat niet kon verhelpen.


Je weet hoe het werkt toch @Babylonia , Degene die het wel.makkelijk kunnen oplossen zitten niet aan de telefoon of in de winkel.