Skip to main content

Al een aantal weken gaan mijn huistelefoons niet meer over als ik gebeld word. In de V8 router staan de gesprekken wel in het logbestand, maar na alle pogingen om het euvel op te lossen geven mijn telefoons geen oproepen meer weer. Heb inmiddels alles wel doorlopen, wat hier op het forum als mogelijke oplossing is genoemd. Heb een oude telefoon rechtstreeks aan poort 1 aangesloten, maar ook deze gaat niet over. Heb via internet de mogelijke oplossing van het probleem doorlopen, maar dit loopt steeds vast op het moment dat men het nummer wil overzetten van poort 1 naar poort 2. ( Heb dit inmiddels zelf gedaan maar zonder resultaat.) Zelfs de aanschaf van een nieuw basisstation van Siemens (N300 A IP) mocht niet baten. Ook telefonisch contact opnemen met de helpdesk van KPN blijkt moeilijker dan gedacht. Na een wachttijd van respectievelijk 14 en 12 minuten werd simpelweg de verbinding verbroken. Iemand nog een suggestie wat ik zou kunnen proberen. Hebben het nummer nu maar tijdelijk doorgeschakeld naar een mobiel nummer.

Dan zou die v8 wellicht dwars liggen. De v8 is inmiddels ook al sterk verouderd en mag omgeruild worden. Je zou de Servicetool kunnen doorlopen. Die zou de v8 zien en aanbieden deze te vervangen. 


Bedankt voor je snelle reactie. Heb de service tool doorlopen, en haal dinsdag het nieuwe modem op. Hoop dan dat alles weer normaal werkt. 


Dat ging snel 😀

Â