Skip to main content

Ik werd vanmorgen wakker gebeld op mijnmobiele telefoon vanaf mijn vaste telefoon. 

 

Ik heb geen idee hoe dat kon.

 

*Admin: eigen topic aangemaakt. 
 

Ik sliep en werd wakker. Mijn vaste lijn had verbinding gemaakt. Maar ik kon de nummers niet zien en belde terug. Het was dus mijn vaste lijn.


Ik sliep en werd wakker. Mijn vaste lijn had verbinding gemaakt. Maar ik kon de nummers niet zien en belde terug. Het was dus mijn vaste lijn.

"Ik sliep en werd wakker."

Dit snap ik nog.

"Mijn vaste lijn had verbinding gemaakt."

De huistelefoon heeft gebeld met een nummer. Welk nummer? Zomaar vanuit het niets?

"Maar ik kon de nummers niet zien en belde terug."

Hoe kunt u terugbellen als je de nummers niet ziet?

 


Daar zit een groen knopje op met die functie.


Hi @Kardolus! Bedoel je dat je huistelefoon uit zichzelf naar je mobiele telefoon heeft gebeld? Kan je aangeven wat voor huistelefoon je hebt? 


Mijn vaste telefoon is op een telfort / KPN KPN en een Tiptel 160 toestel.


In de router kunt u de belhistorie terugzien. @Bram_  kunnen jullie dat ook bekijken?


@Jeroen Ruiter wij kunnen die geschiedenis niet terug zien. We kunnen in onze systemen achteraf op de factuur zien. @Kardolus ik zou inderdaad willen aanraden in te loggen in het modem. Als daar staat dat er is gebeld moeten we verder kijken. Heb je wellicht een huisdier dat op het toestel kan hebben gedrukt? Gekke vraag wellicht maar als je je eigen nummer als laatst gedraaid hebt kan een druk op de knop genoeg zijn. Daarnaast is het een plat toestel. 


Ik ga het laten voor wat het is. Ik dacht.. een vreemd voorval. 


Dat kan altijd @Kardolus. Als zoiets nog een keer gebeurt en je wilt er toch werk van maken, zou je het dan hier willen laten weten? Dan kunnen we gelijk verder. Wel zou ik nog willen zeggen dat ik de optie huisdier niet gebruikte om grappig te doen.